اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت 16 بازیکن:

تیم ملی گلبال با هدایت مربی قمی به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان از انتخاب مربی قمی برای هدایت تیم ملی گلبال نوجوانان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی 2013 خبر داد.

تیم ملی گلبال با هدایت مربی قمی به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌شود

دکتر هادی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: رقابت‌های پاراآسیایی یکی از مهمترین میادینی است که قهرمانان توانمند ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان در رشته‌های مختلف قرار است در آن حضور یابند و به همین دلیل فدراسیون برای آمادگی تیم‌های کشورمان در تمام رشته‌ها برنامه‌های بسیار خوبی پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از تیم‌هایی که قرار است با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشورمان راهی رقابت‌های پاراآسیایی نابینایان و کم بینایان شود، تیم‌های ملی گلبال نوجوانان و جوانان هستند که منتخبی از بهترین بازیکنان در کنار کادر فنی توانمند در آنها حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان با بیان اینکه هدایت تیم‌های ملی گلبال نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2013 را یکی از بهترین مربیان گلبال قم بر عهده خواهد داشت، اضافه کرد: این مربی ارزشمند و توانا فرهاد آبانگاه سرمربی با دانش تیم گلبال بهزیستی قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است که با تجربه گرانبهای خود تیم ملی گلبال نوجوانان را در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا همراه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آبانگاه با دانش و توانمندی بالایی که در مربیگری رشته گلبال دارد قطعا می‌تواند تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را به یکی از تیم‌های مدعی کسب مدال در مسابقات پاراآسیایی که قرار است نیمه دوم سال جاری برگزار شود، تبدیل کند.

کریمی در ادامه به آغاز مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی گلبال جوانان و نوجوانان آقایان اشاره کرد و بیان داشت: از روز دوشنبه همین هفته یعنی بیست و هفتم خرداد ماه یکی از مهمترین مراحل آماده‌سازی تیم‌های ملی گلبال نوجوانان و جوانان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 16 بازیکن به اردوی جدید تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان گلبال نابینایان وکم بینایان دعوت شده‌اند، افزود: تیم‌های ملی گلبال نوجوانان و جوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی 2013 مالزی که در آبان ماه برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم ابراز داشت: ملی پوشان گلبالیست حاضر در این مرحله از اردو به مدت یک هفته از بیست و هفتم خرداد ماه تا دوم تیر ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

وی در ادامه با اشاره به اسامی اردو نشینان بیان کرد: یاسر محمدی، رضا توکلی، اکبر غیب علیزاده، سجاد سعید، علیرضا پور ناظمیان، حسین موسوی‌لو، مهدی سلطانی و یونس میرزایی به عنوان ورزشکار به سرمربیگری فرهاد آبانگاه سرمربی قمی تیم ملی و رضا چقایی به عنوان مربی در بخش نوجوانان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول