اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس اعلام شد

‌تدارک برنامه‌های ویژه برای هفته جوان در کردستان

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ادارهکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت : برطرف کردن نیازهای جوانان در مباحث فرهنگی، کسب مهارت‌ها و سبک زندگی، اولویت‌های کاری معاونت جوانان اداره‌کل است.

‌تدارک برنامه‌های ویژه برای هفته جوان در کردستان

فرهنگ مکتب‌داری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان از  تدارک برنامه‌هایی ویژه در هفته جوان خبر داد.

وی این هفته را فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات دستگاه های مرتبط در سطح استان به منظور تلاش برای جوانان آینده‌ساز عنوان کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: برطرف کردن نیازهای جوانان به‌ ویژه در زمینه‌های کسب مهارت‌های زندگی، سبک زندگی و سایر مباحث فرهنگی جوانان اولویت کاری این معاونت است.

مکتب‌داری تجلیل از جوانان در زمینه‌های اجتماعی، فیلم جوان، موسیقی، جوان روستایی، هنرهای نمایشی، کارآفرینی، طلبه جوان، هنرهای تجسمی، جوان برتر علم و فنآوری، جوان و توانایی‌های خاص، قرآن و جوان، سرباز جوان، رسانه و طنز و ادبیات از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه جوانان در این هفته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در هفته جوان از نقش سازنده جوانان در مشارکت برای رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی و برکات حاصله از مجاهدات جوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قدردانی می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اطلاع‌رسانی مناسب به وسیله سازمان‌های متولی غنی‌سازی اوقات فراغت، شناساندن ادارات متولی اوقات فراغت به جوانان، دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه، راه‌اندازی نمازخانه در مجموعه‌های ورزشی سطح استان، غبارروبی مزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با خانواده شهدای جوان را بخشی دیگر از برنامه‌های این معاونت در هفته پیش‌رو اعلام کرد.

مکتب‌داری تقدیر از کارکنان جوان، برگزاری مسابقات ورزشی مختص جوانان، بازدید جوانان از اماکن تاریخی و گردشگری در سطح استان و برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در استان از دیگر برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان در هفته جوان عنوان کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه جوانان تسهیل در برخورداری جوانان از امکانات غنی‌سازی اوقات فراغت با مسئولیت تمام‌ دستگاه‌های اجرایی در استان، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نمایشگاه هفته جوان عنوان کرد.

مکتب‌داری خاطرنشان کرد: مهارت‌آموزی در ابعاد هنری و مهارت‌های زندگی، کتابخوانی، مطالعه، پژوهش، امور فرهنگی، هنری و قرآنی، برنامه‌های ورزشی، گردشگری، اردوهای سیاحتی و زیارتی، از جمله محورهای نمایشگاه است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان کردستان اظهار کرد: معرفی و تقدیر از اختراعات و ابتکارات جوانان، اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه، گفت‌وگوی جوانان، اردوهای جهادی، از دیگر محورهای نمایشگاه هفته جوان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر و انجام این برنامه‌ها زمینه رشد و اعتلای جوانان این مرز و بوم فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول