اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار عنوان کرد

تولید سالانه بیش از 150 هزار تن گندم در بیجار

فرماندار بیجار گفت: صورت میانگین سالانه بیش از 150 هزار تن گندم توسط کشاورزان این شهرستان تولید می‌شود که این میزان درصد قابل توجهی از تولید گندم استان کردستان را شامل می‌شود.

تولید سالانه بیش از 150 هزار تن گندم در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی صبح امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: جهادگران عرصه کشاورزی پیشتاز عرصه حماسه اقتصادی هستند و در عرصه کشاورزی تأمین مواد غذایی را به عنوان بالاترین نیاز جامعه بر عهده دارند.

وی حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه و خلق حماسه سیاسی را زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد.

فرماندار بیجار افزود: کشاورزان به عنوان فعالان عرصه تولید نقش بسیار مهمی در تحقق حماسه اقتصادی ایفا می‌کنند و مسئولین نیز باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین از کشاورزان به عنوان افراد پیشتاز در عرصه اقتصادی نام برد و تصریح کرد: فراهم کردن شرایط مناسب برای کشاورزان از ضروریات است زیرا کشاورزی و کشاورزان پیشتازان عرصه حماسه اقتصادی هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق حماسه اقتصادی سرمایه‌گذاری است بنابراین در شرایط کنونی چنانچه اساس سرمایه‌گذاری در کشاورزی و صنایع وابسته باشد می‌تواند در تولید و ایجاد شغل کارایی داشته باشد.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان بیجار، بر خدمت‌رسانی و تکریم کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان بیجار کشاورزی است باید حداکثر استفاده از این بخش صورت گیرد و با به‌کارگیری روش‌های جدید و خارج شدن از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی نوین پیش رفت.

این مسئول در پایان از شهرستان بیجار به عنوان قطب تولید گندم غرب کشور نام برد و گفت: به صورت میانگین سالانه بیش از 150 هزار تن گندم توسط کشاورزان این شهرستان تولید می‌شود که این میزان درصد قابل توجهی از تولید گندم استان کردستان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/79015/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول