اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع تعطیلات تابستانه صورت می‌گیرد

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه در کهگیلویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: همزمان با شروع تعطیلات تابستان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه در کهگیلویه اجرا می‌شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه در کهگیلویه

سید عبدالنبی صمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: همزمان با تعطیلات تابستانه برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و عدم غفلت از آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: مسئولان و متولیان امر باید نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان توجه به خرج دهند تا این سرمایه‌های عظیم در سه ماهه تعطیلات تابستان وقت خود را به بطالت نگذرانند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه در این باره اظهار داشت: اوقات فراغت باهدف گذراندن وقت برای فعالیت خاص و با هدف بهره‌وری از زمان صورت می‌گیرد و زمینه‌ساز تربیت غیررسمی دانش‌آموزان و سایر علاقمندان به فعالیت‌های فوق‌برنامه است.

صمدیان از تشکیل ستاد طرح تابستانی نشاط معنوی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این ستاد فعالیت خود را در تعطیلات تابستان آغاز خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اجرا می‌شود گفت: این طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان در سطح شهرستان آماده پذیرش علاقمندان است.

وی برگزاری طرح نشاط معنوی در جوار امامزاده آقامیر در دهدشت را متذکر شد و اذعان داشت: در بخش دیشموک نیز این طرح در جوار امامزاده میرسالار برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف کهگیلویه امامزاده ابراهیم اسدالله در بخش سرآسیاب و امامزاده صفدر در طولیان را از دیگر مکان‌های برگزاری طرح تابستانه برشمرد.

صمدیان بر لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح از جمله آموزش‌ و پرورش، تربیت‌بدنی و اداره ارشاد تأکید کرد و ابراز داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان یک ضرورت مبرم است و عامل مهمی برای جلوگیری از انحرافات اجتماعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ستاد طرح نشاط معنوی از  متقاضیان و علاقمندان با رده سنی 8 تا 18 ساله به منظور شرکت در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرک شهرستان ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام/82016/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول