اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع):

دومین جشنواره «تابستان خوب من» در قم برگزار می‌شود

مدیر هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) از برگزاری دومین جشنواره «تابستان خوب من» در قم خبر داد.

دومین جشنواره «تابستان خوب من» در قم برگزار می‌شود

حمید ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) اظهار کرد: ساماندهی تشکل غیردولتی برای مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با تکیه بر توانمندی جوانان از جمله اهدافی است که این هیئت پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت آموزش‌های سازنده و تخصصی، مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی مانند اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از مواد مخدر را برگزار می‌کند.

مدیر هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) اضافه کرد: ترویج و احیای فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، الگودهی به جوانان و نوجوانان و تلاش برای تقویت و گسترش اخلاق و معنویت در راستای تربیت اعضا در ابعاد اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و فکری از جمله اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) است.

وی برنامه‌ریزی برای ارتقای بینش و پیشرفت علمی و تخصصی جوانان، آسیب‌شناسی اجتماعی، روانی و عقیدتی جوانان بر پایه تحقیقات علمی و تعیین و به‌کار‌گیری راهکارهای مثبت و سازنده برای جلوگیری از آسیب‌ها را از اهداف دیگر این کانون ذکر کرد.

ناطقی ادامه داد: این هیئت به نقش معرفت دینی به منظور تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با هدف برخورداری هر چه بیشتر جوانان از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام توجه می‌کند.

وی از برگزاری دومین جشنواره تابستان خوب من خبر داد و افزود: اکنون هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) با بیش از 80 مرکز آموزشی قرارداد منعقد کرده تا اعضای این هیئت از تخفیف 30 تا 60 درصدی بهره‌مند شوند.

مدیر هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) یادآور شد: کلاس‌های تابستانی هیئت و کانون خادم‌الرضا (ع) در زمینه آموزشی، قرآنی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری، کنکور و ورزشی برگزار می‌شود.

وی گفت: افراد علاقه‌مند برای ثبت‌نام همه روزه از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 17 تا 20 به نیروگاه، نبش میدان توحید، ابتدای 20 متری زاد، پلاک یک، دفتر خادم‌الرضا (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول