اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 عنوان کرد

برگزاری نشست مشاوره خانواده پایدار در فرهنگسرای ولاء

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20؛ از برگزاری نشست مشاوره خانواده پایدار در فرهنگسرای ولاء خبر داد.

برگزاری نشست مشاوره خانواده پایدار در فرهنگسرای ولاء

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدرضا موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: متاسفانه جامعه ما در عمل و رفتار از سبک زندگی اسلامی بسیار دور هستند این در حالی است که پایین آمدن آمار ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق و افزایش زندگی‌های مجردی، از مهم‌ترین تبعات و آسیب‌های رواج سبک زندگی غیر اسلامی در کشور ما است.

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی را بر پایه الگوگیری از سبک زندگی بزرگان و پیشگامان دین مبین اسلام دانست و گفت: افراد جامعه باید تلاش کنند ملاک‌ها و معیارهای زندگی خود را به زندگی‌ واقعی ائمه و معصومان نزدیک کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه جامعه ما روز به روز از سبک ایرانی اسلامی دورتر می‌شود، اگر چه نمی‌توانیم در این زمینه درصدی را اعلام کنیم اما بر اساس شواهد موجود و شرایط جامعه می‌توان گفت ایرانیان در زندگی‌های اجتماعی و خانوادگی خود کمتر از الگوهای دینی تبعیت می‌کنند.

موسوی ادامه داد: در همین راستا فرهنگسرای ولاء با مشارکت مجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی (ره) در نظر دارد برای دومین بار نشست مشاوره‌ای سبک زندگی ایرانی اسلامی را با حضور دکتر شاهین فرهنگ در فرهنگسرای ولاء برگزار کند.

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 در توضیح مباحث این برنامه گفت: در این جلسات موضوعات مختلفی چون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت صحیح  فرزندان، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده مطرح می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: دومین دوره این نشست روز یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 15:30 در سالن حضرت ولی عصر (عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در این جلسات گروهی و انفرادی می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462 /ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول