اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای ولاء خبر داد

نخستین نشست مشاوره گروهی در فرهنگسرای ولاء

رئیس فرهنگسرای ولاء گفت: نخستین نشست مشاوره سبک زندگی ایرانی اسلامی، به همت فرهنگسرای ولاء و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شیخ کلینی با هدف سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده برگزار می‌شود.

نخستین نشست مشاوره گروهی در فرهنگسرای ولاء

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 ، سیدرضا موسوی با اشاره به اهمیت بالای خانواده در اسلام و نقش بنیادی خانواده در نهادینه کردن هنجارهای فرهنگی جوامع گفت: نخستین نشست مشاوره سبک زندگی ایرانی اسلامی، به همت فرهنگسرای ولاء و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شیخ کلینی با هدف سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء ادامه داد : نظر به استقبال مناسب شهروندان از این برنامه در فصول گذشته، این جلسات با بهره‌گیری از حضور کارشناسان برجسته از جمله دکتر شاهین فرهنگ برگزار می‌شود.

وی در توضیح مباحث این برنامه گفت: در این جلسات موضوعات مختلفی چون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت صحیح  فرزندان، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده مطرح می‌شود.

سیدرضا موسوی اشاره کرد: این کارگاه‌ها از سال‌های گذشته به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، راه‌های ایجاد نشاط در زندگی براساس آموزه‌های دینی، بخشیدن و رها کردن، خستگی مداوم و زمینه‌های افسردگی، اثر بازی‌های کامپیوتری بر رفتارهای اجتماعی کودکان، عادت‌های عصبی کودکان، مهارت‌های سازنده ارتباطی و سبک زندگی ایرانی عناوین شماری از این سلسله نشست‌هاست که با موضوعات متنوع و مشاوره با بهره‌گیری از حضور دکترای روانشناسی تربیتی ارائه می‌شود.

وی افزود: سلسله نشست‌های مشاوره گروهی با محوریت مباحث کاربردی راهکارهای حفظ و گسترش فضائل اخلاقی در خانواده و تبیین ویژگی‌های خانواده اسلامی با بهره‌گیری از سیره اهل بیت (ع)، از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای ولاء و مجتمع شیخ کلینی است که توسط مشاوران برجسته کشور برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای ولاء در این خصوص ادامه داد: مباحث این کارگاه‌ها از حیث تنوع موضوعی به گونه‌ای انتخاب می‌شود که هر بار گروه هدف خاصی را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌تواند برای والدین، کارشناسان تربیتی، اولیای مدارس، تحکیم روابط همسران ، تعامل صحیح با نوجوانان و ... مفید واقع شود.

موسوی در پایان بیان کرد: اولین دوره برگزاری این نشست روز یک‌شنبه 4 خردادماه ساعت 15:30 در سالن حضرت ولی عصر (عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.

همچنین برگزاری مشاوره‌های گروهی و انفرادی زیر نظر مشاوران سازمان نظام روانشناسی با تعیین وقت قبلی با موضوعات ذکر شده در فرهنگسرای ولاء برقرار می‌باشد.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسات گروهی و انفرادی می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33749134 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول