اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

شور و نشاط مطلوبی در جامعه به‌وجود آمده است

استاندار کرمان گفت: شور و نشاط مطلوبی بعد از انتخابات و صعود تیم ملی به جام جهانی در جامعه به‌وجود آمده است و امیدواریم زمینه موفقیت‌های مهمی در کشور فراهم شود.

شور و نشاط مطلوبی در جامعه به‌وجود آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در بازدید از آموزش و پرورش عشایری استان کرمان با تبریک حماسه حضور و همچنین پیروزی تیم ملی اظهار داشت: شور و نشاط خوبی در جامعه به‌وجود آمده است و امیدواریم زمینه موفقیت‌های مهمی در کشور فراهم شود.

وی تصریح کرد: معلمی یک شغل پر مسئولیت است و معلمان باید اخلاق و منش اسلامی را به دانش‌آموزان بیاموزند و شغل معلمی از بالاترین و مهمترین مشاغل محسوب می‌شود و انبیا بزرگترین معلم انسان‌ها بودند. غیبت کردن یکی از نکوهیده‌ترین و بدترین اخلاق‌ها است و باید از غیبت در هر پست و مقامی بپرهیزیم، زیرا طبق روایات اسلامی غیبت کردن مانند خوردن گوشت برادر مؤمن خود است.

مقام عالی دولت در استان کرمان افزود: اگر در مقام مشورت نیز قرار گرفتید از غیبت کردن بپرهیزید و فقط امری را که از شما سئوال شده است بیان کنید و مجوز برای غیبت و تهمت صادر نکنید و نگویید، فلانی جایزالغیبه است.

نجار ابراز داشت: وقت ما باارزش‌تر از این است که به غیبت و گناه بگذرد و حق‌الناسی را بر گردن خود بیندازیم، زیرا غیبت حق‌الناس است و خداوند از حق بنده خود نمی‌گذرد.حرمت مؤمن از حرمت کعبه و خانه خدا واجب‌تر است بنابراین نباید تحت هیچ شرایطی به حرمت‌شکنی، غیبت و تهمت بپردازیم.

استاندار کرمان تعلیم و تربیت را کاری ارزشمند و ریشه‌ای برشمرد و گفت: با تمام معضلاتی که وجود دارد، بحث تعلیم و تعلم با روند خوب و موفقیت‌آمیزی پیش می‌رود.دانش‌آموزان امانت‌های الهی هستند و باید با نیکوترین وجه رشد کنند.

وی تلاش فرزندان عشایر و روستاها در زمینه کسب علم را ستود و اذعان داشت: با نگاهی در تاریخ در می‌یابیم که بسیاری از بزرگان علمی،ادبی و دینی از روستاها هستند.

استاندار کرمان با تبریک حماسه حضور و همچنین پیروزی تیم ملی گفت: شور و نشاط خوبی در جامعه به‌وجود آمده است و امیدواریم زمینه موفقیت‌های مهمی در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول