اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز تاکنون

انتخابات با شور و نشاط هر چه تمام‌تر در بروجرد در حال برگزاری است

انتخابات با شور و نشاط و حضور پرشور مردم در شهرستان بروجرد در حال برگزاری است.

انتخابات با شور و نشاط هر چه تمام‌تر در بروجرد در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مردم این شهر از ساعت‌ها قبل از شروع رأی‌گیری در شعبه‌ها حاضر بودند و به محض آغاز رأی‌گیری، رأی‌های خود را در صندوق‌ها انداختند.

با گذشت چند ساعت از برگزاری این انتخابات، مردم بروجرد در صف‌های طولانی در مکان‌های أخذ رأی ایستاده‌اند، تا رأی دهند و به این تکلیف خود عمل کنند.

حضور جوانان و نوجوانان در میان جمعیت موج می‌زند و این حضور بیشتر از هر چیزی دشمنان را ناکام می‌کند چراکه آن‌ها از مدت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند، تا بتوانند حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر به میدان آمدند و در انتخابات شرکت کردند.

حضور مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیار چشمگیر و بی‌نظیر است و همه آمده‌اند، تا حماسه سیاسی دیگری را در ایران اسلامی خلق کرده و این روز روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان باشد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، در شهرستان بروجرد 230 شعبه أخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که پنج هزار و 500 نفر کار برگزاری این انتخابات را در شهرستان بروجرد بر عهده دارند.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول