اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف آمل:

طرح نشاط معنوی در 10 امامزاده آمل برگزار می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: در ایام تعطیلات تابستان طرح نشاط معنوی در 10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در 10 امامزاده آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام حسین مهدیان گفت: در ایام تعطیلات تابستان طرح نشاط معنوی در 10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) خیابان طالب آملی، امامزاده عبدالله(ع) روستای اسکومحله، بقعه مبارکه ابوالفضلی روستای اوجی‌آباد، امامزاده قاسم(ع) چاکسر، امامزاده محمدطاهر(ع) مطهر سفلی، بقعه خضر(ع) خیابان فرهنگ، درویش اسماعیل روستای کمانگرکلا هزار پی، امامزاده معصوم جعفر بن موسی(ع) پایین بازار، بقعه مبارکه ابوالفضلی اسک خیابان فرهنگ و بقعه مبارکه شاهزید روستای شاهزید برگزار می‌شود.

مهدیان اظهار داشت: در این طرح رده‌های سنی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در رشته‌های مختلف قرآنی، اموزشی، اعتقادی، اخلاقی، ورزشی و تفریحی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: در طول این طرح دو نفر از دانشجویان علوم قرآنی و شش مبلغ بومی و دو مبلغ اعزامی از قم و دو مبلغ بومی برای آموزش کلاس‌های این طرح و تقویت بنیه اعتقادی، دینی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهدافی است که در طول برگزاری این طرح این طرح را یاری می‌کنند.

این مسئول گفت: دانش‌آموزان می‌توانند تا پنجم تیر ماه در آستان مقدس و اماکن متبرکه مذکور در رشته‌های مختلف ثبت نام کنند.

مهدیان گفت: طرح نشاط معنوی در تبدیل شدن اماکن و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و همچنین ترویج فرهنگ مقدس وقف در جامعه با حضور پررنگ، با نشاط و فعال دانش‌آموزان همراه با معنویت قطعا موثر است.

وی در پایان گفت: در این طرح کلاس‌های ورزشی و اردوهای تفریحی و فرهنگی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و بعد از پایان دوره‌ها گواهینامه‌ صادر می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول