اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

3 طرح ورزشی در نیروگاه قم احداث می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از احداث سه طرح ورزشی جدید در منطقه نیروگاه قم خبر داد.

3 طرح ورزشی در نیروگاه قم احداث می‌شود

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه ورزش قم در پنج سال اخیر در زمینه توسعه عمرانی جهش خیره‌کننده‌ای داشته و این مهم با حمایت وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استان قم و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی میسر شده است.

وی ادامه داد: قم در حوزه عمرانی ورزش هنوز هم نیازهای فراوانی دارد اما با توجه به ساخت و سازهایی که در این سال‌ها انجام شده، توانسته‌ایم به موقعیت و شرایط خوبی از نظر سرانه فضاهای ورزشی برسیم و نیاز بسیاری از مناطق قم را از نظر امکانات ورزشی تامین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: در احداث طرح‌های ورزشی در این سال‌ها سعی کرده‌ایم علاوه بر رفع نیاز هیئت‌های ورزشی، توزیع عادلانه‌ای نیز در مناطق و نقاط مختلف قم داشته باشیم تا امکان ورزش کردن برای عموم شهروندان قمی فراهم باشد.

روز به روز بر استقبال و انگیزه مردم برای ورزش کردن افزوده می‌شود

وی یادآور شد: روز به روز بر استقبال و انگیزه مردم برای ورزش کردن افزوده می‌شود، زیرا مردم به خوبی متوجه شده‌اند که استفاده از وسایل و ابزار مختلف ماشینی موجب کم تحرکی و در نتیجه ایجاد مشکلات متعدد جسمانی برای آنها شده است.

جهان‌بینی بیان داشت: مردم به سبب نیاز به تقویت روحیه و جسم خود بیشتر به سمت و سوی ورزش به خصوص ورزش همگانی روی آورده‌اند و این مهم وظیفه دست‌اندرکاران ورزش استان قم را نیز چند برابر کرده و سعی می‌کنیم با تلاش شبانه روزی نیازهای شهروندان قمی را پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث هر طرح ورزشی مطالعه دقیقی انجام می‌دهیم و اهداف خود را از اجرای یک پروژه به طور کاملا کارشناسی تعیین می‌کنیم، یکی از اهداف ما در سال‌های اخیر ایجاد فضاهای تخصصی ورزش قهرمانی برای هیئت‌های ورزشی بوده است و حالا به فکر توسعه فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار قم هستیم.

احداث استخر، زمین چمن مصنوعی و زورخانه در نیروگاه قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: به همین منظور در منطقه نیروگاه قم سه طرح ورزشی در دست احداث است که بهره‌برداری از آنها می‌تواند نیاز بسیاری از مردم این منطقه به خصوص نوجوانان، جوانان و خانواده‌های علاقمند به ورزش را برطرف کند.

وی اضافه کرد: در مجموعه ورزشی جواد الائمه نیروگاه قم که یکی از مجموعه‌های خوب ورزشی قم است، در حال حاضر سه طرح ورزشی در دست احداث است که این طرح‌ها شامل سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی، زمین چمن مصنوعی و همچنین استخر ورزشی هستند و زمین چمن مصنوعی و استخر به زودی آماده بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول