اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدعیان دروغین تقلب از دموکراتیک بودن انتخابات کنونی سخن می‌گویند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در گذشته و از جمله در انتخابات 88 بر اساس منافع خود از تقلب سخن می‌گفتند امروز از دموکراتیک بودن انتخابات 92 سخن می‌گویند.

مدعیان دروغین تقلب از دموکراتیک بودن انتخابات کنونی سخن می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت خلق حماسه سیاسی در کل کشور و از جمله در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های اول در خلق حماسه بود.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات حکایت از پایبندی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری داشت.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که ملت خیلی از محاسبات دنیا را بر هم زد، افزود: بعد از چندین سال که کار سیاسی کرده و در امور سیاسی دخالت داشته‌ام می‌توان به جرأت گفت که حماسه‌ای معنادارتر از این انتخابات تاکنون خلق نشده بود.

وی با قرار دادن این حماسه در کنار حماسه هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هر یک از این دو حماسه در امتداد یکدیگر قرار دارند و هر کدام نیز جایگاه خاص خود را خواهند داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این حماسه در اوج جوسازی‌های داخلی و خارجی خلق شد و در فاصله کمتر از سه ماه پس از فرمان رهبری شاهد تحقق آن به شکل کامل بودیم.

وی از دین‌مداری و صداقت مجریان انتخابات هم گفت و افزود: اینکه بر خلاف گذشته نامزدها به فرد پیروز تبریک گفتند و اخلاق را رعایت کردند نشان از تفاوت این انتخابات با گذشته دارد.

صابری این رأی را برگرفته از نقش ولایت‌فقیه دانست و افزود: دستاورد مظلومانه انتخابات این بود که در گذشته عده‌ای با شکست خود مدعی تقلب شده بودند و اکنون به تناسب شرایط این انتخابات را جز دموکراتیک‌ترین انتخابات دنیا می‌دانند.

وی با ابراز تأسف از رویکرد و عملکرد کسانی که هنوز حاضر نیستند انتخابات 88 را برتابند، تصریح کرد: هنوز هم حاضر نشده‌اند بر سلامت آن انتخابات صحه بگذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گریزی به انتخابات خبرگان رهبری در این استان زد و با تبریک انتخاب آیت‌الله ملک‌حسینی از سوی مردم استان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انسانی شایسته و فقیهی عالم از این استان به مجلس خبرگان راه یافته که در آینده می‌تواند با بینش بالای خود بسیاری از معضلات کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری و به سرانجام برساند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول