اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

مشارکت 80 درصدی مردم نهاوند در انتخابات

فرماندار شهرستان نهاوند از مشارکت 80 درصدی مردم شهرستان نهاوند در انتخابات این دوره خبر داد.

مشارکت 80 درصدی مردم نهاوند در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی ظهر امروز در جمع عوامل دست‌اندرکار یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند اظهار داشت: شور و شعور بالای مردم این شهرستان موجب شد که حتی ساعت‌ها در محل صندوق‌های اخذ رأی در صفوف منتظر بایستند تا رأی خود را داخل صندوق بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری و بصیرت مردم نهاوند زبانزد خاص و عام است، از مشارکت 80 درصدی مردم شهرستان در این دوره از انتخابات خبر داد.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: در مجموع بیش از 109 هزار نفر در این شهرستان در انتخابات این دوره مشارکت داشتند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی به مهمترین مقوله در این انتخابات بعد از حضور حماسی و پرشور اشاره کرد و ابراز داشت: در کنار این حماسه سیاسی بزرگ، امنیت انتخابات یکی از ضروریاتی بود که توسط مردم، طرفداران و کاندیداهای شوراهای اسلامی و ستادهای انتخاباتی رعایت شد.

مولوی انتخابات این دوره را یکی از امن‌ترین و سالم‌ترین انتخابات برشمرد و افزود: در این انتخابات بیش از یک هزار و 200 رأی اولی با حضور در انتخابات، رونق خاصی به آن بخشیدند.

انتهای پیام/89016/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول