اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دنیا متحیر حضور گسترده مردم در انتخابات شده است

استاندار زنجان گفت: دنیا متحیر حضور گسترده مردم در انتخابات شده است.

دنیا متحیر حضور گسترده مردم در انتخابات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال‌جاری با اشاره به حماسه خلق شده توسط مردم در 24 خرداد‌ماه اظهار کرد: مردم زنجان حماسه دیگری را با حضور 81.5 درصدی خلق کردند.

وی افزود: خلق حماسه توسط مردم استان زنجان افتخار دیگری را برای استان در تاریخ ثبت کرد.

استاندار زنجان حضور حماسی مردم در انتخابات روز جمعه گذشته از جمله ریاست جمهوری را دارای آثار و برکات متعدد دانست و اضافه کرد: دنیا متحیر این حضور گسترده مردم در انتخابات شده است.

وی با تبریک به مردم ایران برای حضور حماسی در انتخابات تصریح کرد: منتخب مردم هم باید قدردان این حضور و اعتماد مردم باشد.

رئوفی‌نژاد به چرخش به وجود آمده در دنیا در مورد انتخابات ایران اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب سرازیر شدن سیل تبریک‌ها به کشور شده است.

وی به نقش بازاری‌ها در ایجاد آرامش موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: باید از این صنف برای نقش‌آفرینی در این مورد تقدیر کرد.

استاندار زنجان بر لزوم پالایش اطلاعات نانوایی‌های استان زنجان تاکید کرد و افزود: پروانه کسب نانوایی‌هایی که سر و صدا ایجاد می‌کنند باید باطل شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌های نخستی بود که قبل از آغاز اجرای هدفمندی یارانه‌ها برای موضوع آرد و نان برنامه‌ریزی کرده است، اضافه کرد: امور آرد و نان باید با دقت بیشتری پیگیری شود.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: هر مشوقی که لازم باشد باید به کشاورزان اختصاص دهید که گندم تولیدی استان در داخل استان خریداری شود.

وی به مطالب مطرح شده در مورد تخصیص یارانه به نمایشگاه طرح ضیافت و رحمت اشاره کرد و گفت: تجربه نشان می‌دهد که این کار عملی نیست چراکه صنوف به دلیل حضور در نمایشگاه و فروش اجناس خود سود لازم را می‌کنند.

استاندار زنجان اضافه کرد: یارانه مورد نظر فقط برای میوه شب عید تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت ماه رمضان گفت: مناسب‌ترین محل برگزاری نمایشگاه کاسپین است.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول