اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

فرصت دو روزه اعتراض کاندیداهای شورای شهر نسبت به نتایج انتخابات

فرماندار گچساران با بیان این‌که تاکنون هفت کاندیدا مراتب اعتراض خود را به فرمانداری اعلام کرده‌اند، گفت: کاندیداهای شورای شهر از زمان انتشار اسامی دو روز فرصت دارند مراتب اعتراض خود را کتبا به فرمانداری گچساران اعلام کنند.

فرصت دو روزه اعتراض کاندیداهای شورای شهر نسبت به نتایج انتخابات

محمد شفیعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در گچساران با حضور پرشور و با نشاط مردم این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: انتخابات سه‌گانه در گچساران با تلاش و همت همه دست‌اندرکاران انتخابات به صورت مطلوب و با رعایت کامل اخلاق انتخاباتی در کمال امنیت در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

شفیعی با بیان این‌که انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح 24 خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در 130 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد، گفت: اسامی و نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان در سایت فرمانداری این شهرستان و دیگر رسانه‌ها منتشر شده است.

فرماندار گچساران یادآور شد: افزون بر 2 هزار نفر کار برگزاری انتخابات سه‌گانه در حوزه گچساران را بر عهده داشتند و 130 شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شد که 65 شعبه در مناطق شهری و 65 شعبه در مناطق روستایی و عشایری قرار داشت.

شفیعی تصریح کرد: 78 هزار گچسارانی واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد حدود 3 هزار نفر به عنوان رأی اولی‌های این انتخابات بودند.

وی اظهار کرد: بیشترین آرا در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان توسط آقای محمود اسدپور کسب شده است.

شفیعی با اشاره به فرصت دو روزه کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان بیان کرد: کاندیداهایی که نسبت به روند برگزاری و نتایج انتخابات شورای شهر دوگنبدان اعتراض دارند می‌توانند بر اساس ماده قانونی 59 و 70 آیین‌نامه رسیدگی به انتخابات مراتب اعتراض خود را کتباً از زمان انتشار اسامی به فرمانداری گچساران اعلام کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تاکنون هفت نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر دوگنبدان مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی، نسبت به روند و نتایج انتخابات به فرمانداری گچساران اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/82014/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول