اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

منتخبان شوراها به دغدغه‌های کارگران توجه کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر به دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری بیشتر توجه کنند.

منتخبان شوراها به دغدغه‌های کارگران توجه کنند

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این استان حوزه‌های اخذ رای مانند سایر نقاط کشور مملوء از مردم متعهد و انقلابی بود به طوری که قشر عظیمی از رای‌دهندگان را طبقه کم‌بضاعت جامعه و در واقع کارگران تشکیل می‌دادند بنابراین انتظار وجود دارد که افراد منتخب برای صیانت از اعتماد مردم تلاش کنند.

وی همکاری هر چه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه شهر ارومیه با تشکلات کارگری را خواستار شد و افزود: در طول چند سال گذشته ارتباط تنگاتنگی بین خانه کارگر و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه وجود داشت ولی با توجه به دامنه وسیع مشکلات جامعه هدفمان انتظار داریم این ارتباط با اعضای جدید حفظ شده و حتی گسترش یابد.

صادقی به احداث یک مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای جامعه کارگری در ارومیه، اشاره کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث این مجتمع توسط سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی تامین شده است و اعتبار مورد نیاز برای ساخت و ساز نیز از طریق خانه کارگر مرکزی تامین می‌شود ولی برای اینکه روند ساخت و ساز سریع‌تر آغاز شده و در نظام پیچیده اداری گرفتار نشویم به همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نیاز داریم.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به احداث نمونه مشابه این مجتمع در یکی از استان‌های هم‌جوار آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: بدون اینکه از خانه کارگر این استان وجهی دریافت شود به صورت رایگان مجوز ساخت و ساز به مسئولان ذی‌صلاح صادر شده است و استانداری و شهرداری برای احداث این مجتمع با خانه کارگر تعامل می‌کنند لیکن امیدوار هستیم چنین رویکردی در استان ما نیز شکل گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان در این استان در رفاه کامل به سر می‌برند، اظهار داشت: مجتمعی مشتمل بر تالار، ورزشگاه و هتل در این استان احداث شده است و کارگران با اعمال تخفیف در هزینه‌ها از سوی کارگر، از خدمات ایجاد شده استفاده می‌کنند لیکن خانه کارگر آذربایجان غربی برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول