اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقبال ورزشی‌ها در انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز بلند بود

از توپ طلایی ورزشی‌ها تا بخت سوخته بِرندبازان در انتخابات شوراها

پیروزی چهار چهره ورزشی در شورای اسلامی شهر تبریز نشان از اعتماد مردم تبریز به چهره‌های ورزشی این شهر دارد.

از توپ طلایی ورزشی‌ها تا بخت سوخته بِرندبازان در انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اعلام شده و در بین 21 نفر منتخب، نام چهار چهره ورزشی به چشم می‌خورد.

در راس افراد منتخب شهرام دبیری با بیش از 105 هزار رای است. وی در دوره گذشته نیز بیشترین آرای شهر را کسب کرده بود و کسب این موفقیت نشانگر رضایت مردم تبریز از فعالیت‌های وی در شورای اسلامی شهر تبریز است. فعالیت‌های شهرام دبیری تنها در ورزش محدود نیست و به عنوان یک پزشک طب هسته‌ای و استاد دانشگاه نیز شناخته می‌شود.

شهرام دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز، سرمربی تیم فوتسال دبیری در فصل گذشته که منجر به کسب عنوان چهارمی ایران شد، رئیس هیئت تنیس است و در سوابق وی رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی، رئیس هیئت بسکتبال، نایب رئیس هیئت فوتبال و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز دیده می‌شود.

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان نیز برای بار دوم جواز حضور در شورای اسلامی شهر تبریز را کسب کرد. ششگلانی نزدیک به بیست سال ریاست هیئت فوتبال استان را برعهده دارد.

محمدحسین جعفری مدیر اسبق باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز اقبال حضور در شورای اسلامی شهر تبریز را راه یافت.

ششگلانی به دلیل سقوط تیم شهرداری تبریز و جعفری به سبب برکناری تونی از هدایت این تیم و عدم کسب نتایج مطلوب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در چند ماه گذشته زیر انتقاد جامعه ورزشی تبریز قرار داشتند. با این وجود این دو توانستند رای لازم برای راهیابی به شورای اسلامی شهر تبریز کسب کنند.

سعید حاجی‌زاده گوینده خبر ورزشی شبکه سهند و خبرنگار توانست به چهارمین شورای اسلامی شهر تبریز راه یابد.

اما عده‌ای از کاندیداهای انتخابات شورای شهر بدون هیچ سابقه ورزشی برای پیروزی خود متوسل به ورزش شده با شال تیم تراکتورسازی، دسته گل فرستادن برای سرمربی تیم تراکتورسازی در مراسم معارفه، شعارهای حمایت از این تیم سعی جلب آرای عمومی داشتند که این روش برای این افرادی رای در بر نداشت تا نشان داده شود که با عوام فریبی نمی‌توان رای جمع کرد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول