اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال:

جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتباد در خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال از برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد در تاریخ 12 و 13 تیرماه خبر داد.

جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتباد در خلخال برگزار می‌شود

سید احمد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اولین جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد در روزهای دوازدهم و سیزدهم تیرماه در خلخال برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره شش تیرماه 92 است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال نمایند.

معصومی در مورد موضوعات جشنواره نیز تصریح کرد: موضوعات در پنج گروه طبقه‌بندی شده که به ترتیب پیشگیری از اعتیاد در محیط کاری، تحکیم خانواده، فرهنگ پیشگیری، کودکان آسیب‌پذیر و مناطق آسیب‌پذیر می‌باشد.

این مسئول در مورد ضوابط شرکت در جشنواره خاطر نشان کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌بایست آثار خود را با فرمت jpeg و با رزولوشن 300 dpi بر روی لوح فشرده و تکمیل فرم حضور در جشنواره ارسال نمایند که تعدد ارسال آثار به این جشنواره آزاد بوده و آثار حداکثر تا تاریخ شش تیرماه باید به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

وی اضافه کرد: این فراخوان جشنواره با همکاری شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی هنری قزل‌اوزن خلخال برگزار می‌شود.

معصومی بیان کرد: برگزاری این نوع جشنواره‌ها با هدف آگاه‌سازی خانواده‌ها، توجه اولیا به فرزندان، جلوگیری از آسیب‌های خانمان‌سوز اعتیاد در جامعه و تاثیر سوء آنها بر روی فرزندان و خانواده‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد در محل پارک بازنشستگان خلخال واقع در خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان معلم برگزار  شده و جوایز نفیسی به شرکت‌کننده اهدا می‌گردد.

انتهای پیام /62008/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول