اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد

افتتاح ۳ مرکز ترک اعتیاد در منطقه سیستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی های انجام شده با فرمانداران سیستان، تعداد سه مرکز کمپ ترک اعتیاد در این منطقه راه اندازی می شود.

افتتاح ۳ مرکز ترک اعتیاد در منطقه سیستان

محمدرضا سراوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این کمپ‌ها قرار است در محمد آباد کمپ اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در قالب ماده 15 برای آقایان، کمپ اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در قالب ماده 16 در شهرستان زابل و کمپ اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در قالب ماده 15 بانوان با همکاری فرمانداری‌ها و سازمان بهزیستی به زودی راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: طی بازدید که روز گذشته با حضور معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دبیر شورای مبازره با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان از منطقه سیستان داشتیم، اداره کل فنی و حرفه ای یک مجتمع ساختمانی و کارگاهی را در راستای ایجاد مرکز اشتغال برای معتادان پاک شده در اختیار بهزیستی قرار داد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: کمیته فرعی پیشگیری از اعتیاد نیز پس از بازدید، با حضور دادستان و اعضای کمیته تشکیل و پیرامون مسائل و مشکلات موجود بحث و بررسی و پیشنهادات لازم نیز ارائه شد.

انتهای پیام/75004/ن10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول