اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رئیس جمهور منتخب

هزینه‌های سنگین درمان و دارو کاهش یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رئیس جمهور منتخب خواست بار شدیدی که از نظر هزینه‌های درمان و دارو به ویژه اقشار ضعیف مردم را در فشار قرارداده است کاهش یابد.

هزینه‌های سنگین درمان و دارو کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمد هادی ایمانیه با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، اظهار داشت: امیدوارم دولت جدید که با حضور و مشارکت پرشور مردم و در اطاعت از دستورات ولی فقیه آغاز شد در عبور از مشکلات و رسیدن به آینده‌ای درخشان موفق و سربلند باشد.

وی ابراز داشت: توقع جامعه علوم پزشکی به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز از دولت آن است که چشم‌انداز 20 ساله، برنامه پنجم و سایر قوانین مرتبط با سلامت سرلوحه سیاست‌های اجرایی قرار گیرد و بار شدیدی که  از نظر هزینه‌های درمان و دارو به ویژه اقشار ضعیف مردم را در فشار قرار داده است کاهش یابد.

ایمانیه بیان کرد: ما انتظار داریم که سلامت به عنوان اولویتی ویژه مورد توجه قرار گیرد و از توانمندی‌های فراوانی که در هر جای ایران اسلامی وجود دارد با عدالت استفاده شود و به عنوان محور پیشرفت دانشگاه‌ها از حضور تمام‌وقتی اساتید حمایتی واقعی و جدی شود.

وی گفت: بدون تردید شعار «سلامت محور توسعه» شعاری است که چنانچه در عملیات اجرایی و سیاست‌گذاری‌ها نیز با اولویتی بالا مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند رضایتمندی قابل توجه مردم و نشاط و پویایی را در پیمودن سایر محورهای توسعه فراهم سازد.

ایمانیه با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، افزود: سپاس خدای بزرگ و مهربان را شایسته است که عنایات و الطاف خود را بار دیگر نصیب ملت حق‌شناس و فهیم ایران اسلامی کرد تا ایرانیان آگاه با بلوغ سیاسی خود بتوانند در آزمون یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور چشمگیر خود حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که ملت بزرگ ایران را همچنان در حمایت از نظام ولایت‌مدار ایران اسلامی موفق و پیروز و سربلند نگه دارد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول