اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل:

فرهنگ شهادت 3 دهه است انقلاب را صیانت کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تکیه و توسل بر روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بیش از سه دهه است که نظام اسلامی ما را از تهدیدها و ناملایمتی‌ها در امان نگه داشته است.

فرهنگ شهادت 3 دهه است انقلاب را صیانت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سیدشنوا عصر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کوچک‌ترین غفلت سبب می‌شود تا دشمنان این نظام با گستاخی و بی‌شرمی تمام جمهوری اسلامی ایران را آماج حملات ضد انسانی و ضد فرهنگی خود قرار دهند در حالی که با تکیه بر فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت فرزندان این مرز و بوم، کشور ما امروز در اوج اقتدار، امنیت و آرامش قرار دارد.

وی تصریح کرد:‌ ما همه این دستاوردهای عظیم را مدیون خون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی هستیم که بی‌صبرانه از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و راه عزتمند امام و ولایت فقیه در این کشور بالنده، زنده و منور باقی بماند.

سید شنوا تلاش تمام مستکبران را در سرنگونی تنها حکومت آزاده و مستقل جهان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: دشمن از حربه‌های مختلف اعم از نظامی، نیمه نظامی، نرم، تحریم‌ها، تهدیدهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استفاده کرده تا جمهوری اسلامی ایران را به نقطه پایانی برساند و یا کارآمدی آن را ناکارآمد جلوه دهد که در این بین همه این فتنه‌ها و ترفندها با شکست روبه‌رو شده است.

این آزاده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در یک مقطع تاریخی جوانان این مرز و بوم با رشادت کامل در صحنه‌های جنگ حاضر شده و دشمنان دیرین این سرزمین را در غلبه بر این مرز و بوم پاک خنثی کردند و امروز وظیفه همه ما است که در تداوم این نقطه روشن و قابل اعتماد دست در دست هم دهیم تا کشورمان را از هر نگاه بدخواه و هجمه بیگانگان در امان نگه داریم.

وی با بیان خاطراتی از ایثارگری جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند جنگ و مبارزه برای جانبازان و آزادگان به اتمام رسیده است در حالی که این دفتر همچنان پرامید و پرنور ادامه دارد و جانبازان و آزادگان مصمم هستند در صیانت از انقلاب از تمام داشته‌های خود بگذرند.

سیدشنوا یادآور شد: هر چند نزدیک به سه دهه از پیروزی انقلاب و دو دهه از پایان جنگ گذشته است اما روح ایثار و گذشت همچنان در جامعه ما و بین نسل آینده ساری و جاری است و این بزرگ‌ترین ارمغانی است که پیروزی انقلاب اسلامی برای ما به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به ارائه خدمات مختلف به جانبازان اشاره کرد و ادامه داد: ما در استان اردبیل تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا به جانبازان و خانواده‌های آنها در صحنه‌های مختلف اعم از معیشت، اشتغال، تحصیل، درمان و ... رسیدگی کامل داشته و معضلات و مشکلاتی را که این خانواده‌ها با آن روبه‌رو هستند به سرعت برطرف کنیم.

در پایان این مراسم از جانبازان شاغل در ادارات با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/62004/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول