اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی:

نیم درصد درآمد شهرداری شیرگاه به کتابخانه اختصاص یابد

مسئول کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی خواستار اختصاص کامل نیم درصد درآمد شهرداری شیرگاه به کتابخانه عمومی شد.

نیم درصد درآمد شهرداری شیرگاه به کتابخانه اختصاص یابد

تهمینه اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در آموزه‌های دینی و فرهنگی ایرانیان، بیان داشت: سابقه فرهنگ و تمدن ما بیانگر ارتباط نزدیک گذشتگان با فرهنگ مطالعه بوده است.

مسئول کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی از وجود 13 هزار و 750 عنوان کتاب در کتابخانه عمومی شهیدان مرادی سوادکوه شمالی خبر داد و افزود: 16 هزار و 635 نسخه کتاب در این کتابخانه وجود دارد و مورد استفاده علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی به عضویت 586 عضو در کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: 373 نفر زن و 213 مرد در این کتابخانه که در سال 1347 در 455 متر تاسیس شد، عضو هستند.

اسکندری با بیان اینکه کتابخانه شهیدان مرادی دارای درجه پنج در بین کتابخانه‌های استان مازندران است، یادآور شد: انتظار بیشتری از ادارات و نهادهای مختلف برای توسعه اهداف کتاب و کتابخوانی داریم.

مسئول کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی با اشاره به لزوم همراهی و همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و ادارات و نهادهای فرهنگی در زمینه عضویت و مسائل فرهنگی، اظهار داشت: نیم درصد شهرداری شیرگاه برای فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی کمتر از انتظارات ماست.

وی به برخی از مشکلات کتابخانه عمومی شیرگاه اشاره و خاطرنشان کرد: کمبود عضو و منابع مرجع، دور بودن کتابخانه از مرکز شهر و استقبال اندک مسئولان از همکاری با کتابخانه از مشکلات ما در مدیریت کتابخانه عمومی سوادکوه شمالی است.

اسکندری خواستار بسترسازی لازم برای عضویت دانش آموزان و دانشجویان شیرگاه مازندران در کتابخانه عمومی شد و گفت: کمک‌های فرهنگی و نقدی مسئولان و خیرین در دستور کار فعالان فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

انتهای پیام/86015/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول