اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان خبر داد

سرمایه در گردش و سوخت مشکل صنایع‌دستی تویسرکان

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری تویسرکان گفت: سوخت و سرمایه در گردش مشکل هنرمندان و صنعتگران صنایع‌‌دستی تویسرکان است.

سرمایه در گردش و سوخت مشکل صنایع‌دستی تویسرکان

محمدجواد فتحی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به این‌که سوخت و سرمایه در گردش مشکل هنرمندان صنایع‌‌دستی تویسرکان است، اظهار داشت: عمدتاً کارگاه‌های صنایع‌دستی ما در زمینه خدماتی که به آن‌ها داده می‌شود تعرفه آن‌ها به شکل صنعتی محاسبه می‌شود و آن‌ها نیز هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان این‌که مشکل سوخت کارگاه‌های صنایع‌دستی نسبت به هزینه مراکز تجاری کمتر است، افزود: هزینه کمتر کارگاه‌های صنایع‌دستی در بخش سوخت، مزیتی برای کارگاه‌های مجوزدار است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تویسرکان اظهار داشت: با توجه به این‌که کارگاه‌های ما غالباً مازاد تولیدات چوبی دارند با استفاده از سوخت چوب از گرمایش آن استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هم که برای سهمیه نفت سفید و یا گازوئیل به ما مراجعه می‌کنند به شرکت فرآورده‌های نفتی معرفی می‌کنیم و آن‌ها می‌توانند با مجوز و مساحت کارگاهی خود سوخت را دریافت کنند.

فتحی در پایان سخنانش یادآور شد: در طول سال مشکلات صنایع‌‌دستی را پیگیری کرده و برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها را نیز دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/89003/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول