اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 فروردین صورت می‌گیرد

برگزاری جشن صعود تیم فوتبال نفت گچساران به لیگ دسته یک کشور

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: جشن صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور، 28 فروردین در ورزشگاه شهدای نفت و گاز این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن صعود تیم فوتبال نفت گچساران به لیگ دسته یک کشور

ابوالحسن غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: جشن صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همزمان با بازی با تیم صنعت ساری رأس ساعت 16 در ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب 43 امتیاز از 25 بازی در جایگاه دوم گروه «الف» لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

غلامی با حتمی خواندن صعود تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور گفت: فوتبال ورزشی غیر قابل پیش‌بینی است اما ما مطمئن هستیم که به لیگ دسته یک صعود می‌کنیم زیرا در بازی پایانی تیم نفت و گاز گچساران باید با تفاضلی افزون بر چهار گل شکست بخورد و در اصفهان نیز گیتی‌پسند فولاد را شکست دهد تا نفت و گاز صعود نکند که این امر غیرممکن به نظر می‌رسد.

نفت و گاز گچساران هدفی جز پیروزی ندارد

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران تأکید کرد: نفت و گاز گچساران با هدف پیروزی در مقابل تیم صنعت و سرگروهی جدول «الف» لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز چهارشنبه 28 فروردین به میدان می‌رود.

غلامی خاطرنشان کرد: در این بازی همه گچسارانی‌های مقیم سراسر کشور را به حضور در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دعوت می‌کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم فوتبال به بهانه‌ای برای ایجاد همدلی و وحدت میان گچسارانی‌های سراسر کشور با هر سلیقه، نگرش و دیدگاهی تبدیل شود.

غلامی فوتبال را اهرمی در راستای پیشرفت گچساران در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و یادآور شد: با صعود به لیگ دسته یک کشور اتفاقات جدیدی در عرصه ورزش و فوتبال گچساران به وجود می‌آید و این شهرستان از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رونق بیشتری می‌گیرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد که هم‌اکنون با انجام 25 بازی و کسب 43 امتیاز در جایگاه دوم گروه «الف» قرار داشته و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ فوتبال دسته یک کشور است.

انتهای پیام/82014/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول