اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قم:

شورای شهر چهارم با توان مدیریتی قوی وارد عرصه می‌شود

عضو شورای شهر قم گفت: اعضای شورای شهر قم در چهارمین دوره فعالیت باید با مدیریتی قوی‌تر وارد عرصه عمران و آبادانی شهر شوند.

شورای شهر چهارم با توان مدیریتی قوی وارد عرصه می‌شود

طوبی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه شورای شهر سوم کارآمد بود و خوب عمل کرد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر گروه منسجمی با اولویت خدمت به مردم شهر مقدس قم بودند که تمام تلاش خود را انجام دادند تا از تمام ظرفیت‌ها در طول این شش سال برای عمران و آبادانی شهر استفاده کنند.

وی عملکرد شورای شهر سوم را تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: شورای شهر در دوره گذشته توانست از ظرفیت‌های دولتی، ریاست قوه مقننه و تخصص افراد استفاده خوبی داشته باشد.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه قطعا در هر مجموعه‌ای نقاط ضعفی نیز وجود دارد تصریح کرد: به نظر می‌رسد در برخی بخش‌ها شیوه مدیریتی باید قوی‌تر و با ظهور و بروز بیشتری اعمال می‌شد.

حجازی با اشاره به اینکه در شورای شهر دوره سوم شاخص‌هایی را در بحث خدمات انجام داده بودیم اضافه کرد: بر اساس شاخص‌ها مناطق بررسی می‌شد و لازم بود در این زمینه فعالیت‌های بیشتری صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم در شورای شهر دوره سوم راه‌اندازی مشاور بانوان بود تصریح کرد: در شهرداری‌های کلان شهر مشاور بانوان ایجاد شده بود اما در قم این اتفاق در دوره گذشته محقق شد.

عضو چهارمین دوره شورای شهر قم با تاکید بر اینکه در حال گسترش امور بانوان هستیم، ‌اضافه کرد: برای بانوانی که در شهرداری‌ها مستقر هستند و همسران کارمندان شهرداری برنامه‌های مناسبی را پیش‌بینی کردیم.

حجازی از پیش‌بینی برنامه‌های مناسب برای بانوان شهر خبر داد و تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی با تصویب اساس نامه توسط وزارت کشور به عنوان بازویی قوی در اختیار معاونت فرهنگی شورای شهر قرار گرفت که تاثیرات مثبتی می‌تواند داشته باشد.

وی یکی از مهم‌ترین رویکردهای بانوان در شهر را استفاده از اماکن ورزشی در قم عنوان و اضافه کرد: خوشبختانه مکان‌های ورزشی با تامین مربی از سوی شهرداری برای ورزش صبحگاهی بانوان در فضای پوشیده اجرا شده است.

این عضو شورای شهر با اشاره به توسعه بوستان نرگس اظهار کرد: طرح مطالعاتی توسعه این بوستان درحال انجام است تا از ظرفیت آن استفاده مناسبی صورت گیرد.

حجازی با اشاره به اینکه با تعامل شهردار مقرر شد تا بخشی از بوستان خیابان آزادگان در اختیار بانوان قرار گیرد اضافه کرد: همچنین بخشی از بوستان گل‌ها واقع در انتهای خیابان شیخ‌آباد نیز در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: شهرداری با خریداری باغی در بلوار 15 خرداد و با احداث بوستان خانواده بخشی از ساعات روزانه را در اختیار بانوان قرار خواهد داد.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: باید عقب ماندگی‌های مربوط به بانوان در شورای شهر جدید جبران شود.

حجازی با تاکید بر اینکه در شورای شهر جدید آیین نامه داخلی باید تنظیم شود که بخشی از کمیسیون‌ها تخصصی‌تر شود اضافه کرد: به عنوان نمونه کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری مجموعه‌ای بزرگ است که باید رویکردهای تخصصی‌تری را دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر جدید پس از تشکیل دولت طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی آغاز به فعالیت خواهد کرد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است که بتواند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در عمران و آبادانی شهر گام‌های موثری بردارد.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه به شهرداری رای خواهم داد که جامع نگر باشد اضافه کرد: شهردار باید درکی از نیازهای مردم داشته و بفهمد که شهر موجود زنده‌ای است که باید حیات داشته باشد تا به مردم زندگی دهد.   

انتهای پیام/78008/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول