اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

برخی با بی‌اطلاعی حذف معاونت بانوان را به من نسبت دادند

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پیش از اینکه من مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان شوم، طی ابلاغیه‌ای رئیس گروه هماهنگی امور بانوان جایگزین معاونت ورزش بانوان شود اما متاسفانه برخی حذف معاونت ورزش بانوان را به بنده نسبت داد.

برخی با بی‌اطلاعی حذف معاونت بانوان را به من نسبت دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین جلسه کمیته راهبری ورزش بانوان استان اصفهان، محمدرضا محمدجواهری اظهار کرد: در ورزش بانوان استان اصفهان ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد که با تشکیل کمیته راهبری ورزش بانوان می‌توان با همدلی و اتحاد برای توسعه ورزش تلاش کرد.

وی ادامه داد: پیشکسوتان سرمایه‌های واقعی ورزش بوده و تنها احترام می‌خواهند و اگر از تجربیات پیش‌کسوتان در عرصه ورزش بهره ببریم بدون شک ورزش پیشرفت می‌کند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد وضعیت فعلی ورزش بانوان تصریح کرد: قبل از اینکه بنده سکان مدیریت ورزش و جوانان استان اصفهان را در دست بگیرم، در تاریخ سی و یک اردیبهشت سال گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان به همه ادارات کل ورزش و جوانان کشور ابلاغ شد که رئیس گروه هماهنگی امور بانوان جایگزین معاونت ورزش بانوان شود که متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون اطلاع از این ابلاغ حذف معاونت ورزش بانوان را به بنده نسبت داد.

وی با بیان اینکه در ورزش بانوان استان اصفهان ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد که با تشکیل کمیته راهبری ورزش بانوان می‌توان با همدلی و اتحاد برای توسعه ورزش تلاش کرد، گفت: از اعضای کمیته راهبری درخواست دارم با برنامه ریزی مدون هیئت‌های ورزشی را با این کمیته همراه، خط مشی‌ها را مشخص و با تقسیم کار به اهداف خود که همان توسعه ورزش بانوان است برسند.

انتهای پیام/63006/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول