اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی اردبیلی راهی تیم ملی می‌شود

آرزو قاره‌گوشی به اردوی تیم ملی شمشیربازی کشور دعوت شد

آرزو قاره‌گوشی شمشیرباز قهرمان استان اردبیل به اردوی تیم ملی امید بانوان کشور دعوت شد.

آرزو قاره‌گوشی به اردوی تیم ملی شمشیربازی کشور دعوت شد

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: استعدادیابی و کسب نخبه‌های شمشیربازی در اردبیل را پیگیری می‌کنیم و بر همین اساس در تمام شهرستان‌ها هیئت‌های فعال شمشیربازی اقدام به جذب علاقمندان به شمشیربازی کرده‌اند.

هادی صباغی با یادآوری اینکه آرزو قاره‌گوشی از شمشیربازان برجسته استان اردبیل از شهرستان نیر است، تصریح کرد: ما علاوه بر این بازیکن، بازیکنان دیگری را نیز تربیت کرده‌ایم که هر کدام برای خود در سطح ملی و حتی بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به اینکه کمبودهای محرز در شمشیربازی ما را آزار می‌دهد، خاطر نشان کرد: علی‌رغم این کمبودها بازیکنان ما هیچ‌گاه عرصه را خالی نمی‌کنند و ما به وجود این استعدادها امیدواریم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان با یادآوری اینکه اردوی تیم امید بانوان کشور می‌تواند سکوی پرش این بازیکن باشد، اضافه کرد: امیدواریم بعد از قاره‌گوشی بازیکنان دیگری از استان ما برای چندمین بار به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اردوی تیم ملی امید شمشیربازی بانوان کشور از 28 خرداد لغایت شش تیرماه در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود و برابر اعلام این فدراسیون آرزو قاره‌گوشی بازیکن اهل شهرستان نیر شمشیربازی استان اردبیل به این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول