اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 منتخب مردم در شورای شهر دهگلان مشخص شدند‌

با پایان شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر دهگلان هفت منتخب مردم در این شورا مشخص شدند.

7 منتخب مردم در شورای شهر دهگلان مشخص شدند‌

فرماندار شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان از اتمام شمارش آرا و معرفی منتخبین مردم در این شورا خبر داد و از حضور باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد قدردانی کرد.

محمد رضائی افزود:حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در روز 24 خرداد، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی شهرستان دهگلان با مشارکت حداکثریشان در انتخابات برگ‌زرین دیگری بر دفتر سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند و سیلی محکمی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

وی اضافه کرد: بی‌شک حضور گسترده و آگاهانه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه، به خصوص جوانان پرشور و انقلابی ترجمان و تفسیر حماسه سیاسی در کلام رهبر عظیم‌الشان انقلاب بود.

فرماندار دهگلان در ادامه تصریح کرد: با اتمام شمارش آرا در این شهرستان ستار مردای با 2 هزار 802 رای، صباح قاسمی با 2 هزار و 675 رأی، سیدجمال حسینی با 2 هزار 634 رأی، محمدصدیق احمدی با 2 هزار و 492 رأی، توفیق خدامردای با 2 هزار و 84 رأی، کامران رحیمی با 2 هزار و 47 رأی، هادی محمدی با هزار و 995 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر دهگلان مشخص شدند.

انتهای پیام/79013/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول