اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام شمارش آرا

5 منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سروآباد مشخص شدند

پنج منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سروآباد با اتمام شمارش آرا در این شهرستان مشخص شدند.

5 منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سروآباد مشخص شدند

فرماندار شهرستان سروآباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از اتمام شمارش آرا و معرفی منتخبان مردم در این شورا خبر داد و گفت: با برگزاری انتخابات در هر کشوری روح دمکراسی در کالبد حاکمیت دمیده و مردم سالاری واقعی تحقق پیدا می‌کند.

به گفته احمد محمدرضایی، مشارکت افراد در تصمیمات سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسئولیت‌های اولیه هر مسلمانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب بوده و برای تحقق این مهم به انواع ترفندها متوسل شده‌اند، تصریح کرد: ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در طول این سال‌ها همواره با حضور خود در صحنه‌های گوناگون انقلاب این حقیقت را به اثبات رسانیده‌اند که از وحدت و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و مزدورانشان باید حسرت گسستن اتحاد این ملت آزاده را به گور ببرند.

وی مشارکت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد را نیز بی‌نظیر و قابل تقدیر دانست و گفت: ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات ضمن تحقق حماسه سیاسی که مد نظر رهبری بود زمینه و بستر لازم را برای تحقق شعار اقتصادی نیز فراهم کردند.

فرماندار شهرستان سروآباد با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی ماه‌هاست که برای تضعیف اراده مردم و کم‌رنگ کردن حضور آنان در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند، اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب و معادلات جهانی را به نفع کشور ما تغییر داد.

وی در ادامه به معرفی منتخبین مردم سروآباد در شوراهای اسلامی پرداخت و گفت: به ترتیب آرای کسب شده، امیر وزیری 858 رأی، صباح محمدی 771 رأی، امید وزیری 689 رأی، سیوان بهرامی 583 رأی و لایق عبداللهی 558 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سروآباد مشخص شدند.

محمدرضایی تصریح کرد: سیوان وهابی 496 رأی، سوران محمودی 473 رأی و صلاح فرزین 414 رأی

نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی سروآباد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، نامزدهایی که نسبت به آرای اعلام شده شکایتی دارند می‌توانند به مدت دو روز به هیئت اجرایی مستقر در محل فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد در پایان تصریح کرد: تنها شکایاتی که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد قابلیت رسیدگی خواهد داشت.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول