اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

انتخابات با شکوه 24 خرداد نقطه استیصال غرب و شرق بود

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی نقطه تسلیم و استیصال نظام غرب و شرق و جاهلان زمان بود.

انتخابات با شکوه 24 خرداد نقطه استیصال غرب و شرق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جلسه مسئولان و مدیران شرکت گاز در اردبیل اظهار داشت: از حماسه‌آفرینی مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص اهالی ولایتمدار و کارکنان صادق شرکت گاز استان اردبیل در انتخابات 24 خرداد قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همزمان با حضور حماسی ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و شکل‌گیری حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری تمامی دست‌اندرکاران شرکت گاز استان حضوری پررنگ در پای صندوق رأی داشته و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

خدایی خاطر نشان کرد: شرکت حماسی در انتخابات نشانه همدلی و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بر خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به ملت شریف ایران تاکید داریم چرا که این ملت لایق بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند.

این مسئول به هجمه گسترده تبلیغاتی دشمنان نظام اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با اعمال تحریم‌های گسترده سیاسی و اقتصادی سعی در تضعیف جایگاه مردمی نظام داشتند.

وی اضافه کرد: با استعانت از خداوند متعال و با رهنمودهای روشنگرانه مقام عظمای ولایت و حضور کم سابقه مردم غیور ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر توطئه بدخواهان خنثی و حقانیت نظام مردم‌سالاری دینی بر همگان آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد:‌ ملت ایران بار دیگر با پشتیبانی حقیقی از جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که از اصل و اصالت خود دور نشده بلکه همیشه بر حقانیت آن پای می‌فشارند.

انتهای پیام/62006/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول