اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی بن ابیطالب قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

حضور ملت در انتخابات لبیک به ندای رهبری بود

سپاه علی بن ابیطالب قم با صدور بیانیه‌ای حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ارج نهاد.

حضور ملت در انتخابات لبیک به ندای رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه سپاه علی بن ابیطالب آمده است: سپاس بیکران به درگاه ربوبی و ایزد متعال که با عنایات خاصه و امدادهای پنهان و آشکارش ملت رشید و نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمام عرصه‌ها و رویدادها سرافراز کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز 24 خرداد ماه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، قدرت مطلقه الهی در جوشش میلیونی مردم قهرمان ایران جلوه کرد و یکی از پرشورترین حضور حماسی مردم و با نشاط‌ترین انتخابات چهار دهه انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: دریای مواج و خروشان میلیون‌ها انسان متعهد در گستره میهن اسلامی به ندای الهی مقتدا و امام خویش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفتند و در صفوف فشرده انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با نظام جمهوری اسلامی و دستاورد خون شهیدان تجدید میثاق کرده و یکی از بزرگترین حماسه‌های شگفت‌انگیز سیاسی معاصر را آفریدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: سپاه علی‌ابن ابیطالب (علیه السلام)  با ارج نهادن به شور و شعور و نشاط و بصیرت سیاسی و پایداری ستون محکم انقلاب در برابر تهاجمات سنگین تبلیغاتی مستکبران حضور پر معنای ولایت مداران و رادمردان شجاع تاریخ ایران اسلامی را در آفرینش حماسه سیاسی  می‌ستاید و از همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر می‌کند.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول