اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

پرونده تخلف انتخاباتی در جیرفت تشکیل نشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: هیچ‌گونه پرونده تخلف انتخاباتی در این شهرستان تشکیل نشده است.

پرونده تخلف انتخاباتی در جیرفت تشکیل نشد

مجید رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با برگزاری جلسه‌های متعدد با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نمایندگان آنان و پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضایی هیچ‌گونه پرونده تخلف انتخاباتی در این شهرستان تشکیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه به اقرار نمایندگان کاندیداها در این دوره نسبت به سال‌های گذشته سالم‌ترین انتخابات در شهرستان جیرفت برگزار شده است، افزود: ما تمام تلاش خود را برای صیانت و حفاظت از آراء مردم انجام دادیم.

رستمی پیروز اصلی این انتخابات را ملت ذکر و تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران مانند همیشه با حضور حداکثری خود به تمام جهانیان نشان دادند که به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند و وفادار بوده و هرگز اجازه نمی‌دهند کوچکترین خدشه‌ای به آنها وارد شود.

وی با تأکید بر اینکه پس از انتخابات باید رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود، ابراز داشت: باید همه دوست‌داران انقلاب اسلامی با همکاری یکدیگر تلاش کنند در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود در کشور به ویژه در بخش اقتصادی و اشتغال برطرف شود.

رستمی با تقدیر از خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران به ویژه شهروندان جیرفتی عنوان کرد: این حماسه عظیم را که خواسته به حق مقام معظم رهبری بود به ایشان، منتخب مردم، تمام دلسوزان نظام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: مشارکت گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان‌دهنده دموکراسی کامل در کشور ایران است.

رستمی با تأکید بر اینکه انتخابات ایران یک حرکت نمایشی نیست، بیان داشت: با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌ای و جنگ روانی غربی‌ها مشارکت 72 درصدی ملت ایران نشان داد برخلاف تصور آنان دموکراسی حقیقی و آزادی کامل در برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی اذعان داشت: این حضور حداکثری مردم ولایتمدار و وفادار ایران مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان داخلی و خارجی به ویژه استکبار جهانی کوبید و نشان داد که آنان در هر شرایطی به نظام و انقلاب خود علاقمند هستند.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول