اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر اعلام کرد

مشارکت 85 درصدی مردم بردسیر در انتخابات

فرماندار بردسیر گفت: مردم بردسیر مشارکت 85.6 درصدی در انتخابات روز 24 خرداد داشتند که تحقق حماسه سیاسی بود.

مشارکت 85 درصدی مردم بردسیر در انتخابات

هادی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردسیر از حضور مردم همیشه در صحنه و غیور شهرستان بردسیر در انتخابات تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم بردسیر مشارکت 85.6 درصدی در انتخابات روز 24 خرداد داشتند که تحقق حماسه سیاسی بود.

وی افزود: از تعداد 48 هزار و 795 نفر واجدان شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان بردسیر تعداد 41 هزار و 789 نفر در انتخابات 24 خرداد در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

احمدی روند اجرای انتخابات در شهرستان بردسیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده‌ای که از روز 21 فروردین به طور رسمی آغاز شد در 24 خرداد انتخابات به نحو احسن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 نفر در بحث هیئت‌های اجرایی، اعضای شعبه‌های اخذ رأی و هیئت‌های نظارت در شهرستان بردسیر وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند، بیان داشت: 500 نفر از این تعداد نیروهای امنیتی بودند که برای برقراری امنیت در سطح شهرستان اجرای وظیفه کردند.

فرماندار بردسیر حضور یک‌هزار و 120 نفر رأی اولی و بیش از 14 هزار نفر افراد بین 18 تا 30 سال و 50 نفر بالای 90 سال را از زیباترین جلوه‌های حضور اقشار و سنین مختلف در شهرستان بردسیر دانست.

وی گفت: با توجه به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و افزایش شعبه‌های اخذ رأی نسبت به دور قبل، مشکلی در بحث برگزاری انتخابات پیش نیامد و شمارش آرای ریاست جمهوری صبح روز 25 به پایان رسید و بعد از آن نیز شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا به اتمام رسید.

احمدی عنوان کرد: زهرا موسی‌پوربردسیری، سجاد مزنگ‌زاده، محمد نخعی، قاسم مولایی، علی زاهدی و محمد حیدری به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی و علی شهسواری، حسین خسروی و مهدی شیرافکن به عنوان اعضای علی‌البدل شورا، منتخب مردم در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بردسیر شدند.

انتهای پیام/80027/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول