اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

مشارکت 105 درصدی محمودآباد در انتخابات

فرماندار محمودآباد گفت: مردم محمودآباد در حماسه 24 خرداد ماه بیش از یک‌صد و پنج درصد مشارکت داشتند.

مشارکت 105 درصدی محمودآباد در انتخابات

عبدالقدیر مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد با تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم ایران در انتخابات بیان داشت: مردم محمودآباد نیز همگام مردم سایر نقاط پهناور ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به حضور بیش از 65 هزار نفر در روز انتخابات تصریح کرد: با توجه به این تعداد شرکت‌کننده، محمودآباد مشارکتی 105 درصدی در انتخابات داشت و همچون همیشه در سطح کشور زبانزد شد.

وی مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد را نیز بسیار بالا توصیف کرد و افزود: مجموع آرای مأخوذه در انتخابات چهارم شورای اسلامی شهر محمودآباد 22 هزار و 68 رأی بود که از این تعداد 21 هزار و 554 رای صحیح و 514 رأی باطله گزارش شد.

رئیس ستاد انتخابات محمودآباد از همه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و کارکنان دولت و فعالان برگزاری انتخابات برای خلق حماسه‌ای باشکوه در این شهرستان صمیمانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/86013/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول