اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

مشارکت 94 درصدی آملی‌ها در انتخابات 24 خرداد ماه

فرماندار آمل گفت: 94 درصدی افراد واجد شرایط این شهرستان در انتخابات 24 خرداد ماه امسال شرکت داشتند که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌ای کم‌نظیر بوده است.

مشارکت 94 درصدی آملی‌ها در انتخابات 24 خرداد ماه

یدالله اکبرزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: 94 درصد افراد واجد شرایط این شهرستان در انتخابات 24 خرداد ماه امسال شرکت داشتند که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌ای کم‌‌نظیر بوده است.

وی افزود: از جمعیت 400 هزار نفری این شهرستان 233 هزار و 545 نفر واجد شرایط حضور در پای صندوق رای بودند که حدود 216 هزار نفر به پای صندوق رای آمدند.

اکبرزاده با تاکید اینکه تاکنون در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بالاترین درصد مشارکت مردم این شهرستان نزدیک به 90 درصد بوده است، تصریح کرد: همیشه مردم آمل حماسه‌ساز هستند و این حماسه‌سازی را در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به اوج خود رساندند.

اکبرزاده با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور کشور عزیزمان یادآور شد: همه کاندیداها توانستند با رعایت قانون در انتخابات حضور حداکثری را شامل شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی و اجانب همیشه سعی دارند تا کام شیرین مردم ایران اسلامی را در این انتخابات به تلخی ببرند، اذعان داشت: رئیس جمهور همیشه در راستای حفظ و حراست از قانون اساسی گام برداشته و مدافع خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران باشد.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول