اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از حضور حماسی مردم در انتخابات

سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با انتشار بیانیه‌ای از حضور گسترده و پرشور مردم استان در انتخابات روز 24 خرداد تقدیر کرد.

تقدیر سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج)، سازمان‌ها و مجامع مختلف بسیج استان قزوین از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه که خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به دنبال داشت، تقدیر کردند.

در بیانیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین آمده است: حضور گسترده و خلق حماسه 24 خرداد ماه پادزهری بود در برابر سناریوی توطئه‌های عمیق سیاسی و اقتصادی دشمنان و برگ زرین دیگری شد در دفتر حماسه آفرینی‌های ملت فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی که به ندای امامشان لبیک گفتند.

در این بیانیه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی مایه تثبیت ارزش‌های والای نظام اسلامی و یأس دشمنان عنوان شده است.

همچنین این بیانیه با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌افزاید: مردم مؤمن، بصیر و ولایت‌مدار با خلق حماسه سیاسی، راهبرد استراتژیک سال را در دهه پیشرفت و عدالت به خوبی تصویر کردند و این راهبرد تکلیف مسئولان نظام و رئیس جمهور منتخب را روشن کرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: بر این اساس مسئولان نظام و رئیس جمهور باید با تدبیر، درایت و همت مضاعف و سرشار از امید و نشاط، مشکلات کشور را در عرصه‌های مختلف یکی از پس از دیگری مرتفع کنند و قدردان این حضور یکپارچه و حماسی مردم باشند.

در بخش دیگری از بیانیه سپاه صاحب‌الامر (عج) عنوان شده است: با این حضور پر شور و توجه دادن به کارگزاران نظام به دو رکن رکین از ارکان پیشرفت در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نه به عنوان یک شعار مقطعی و زودگذر بلکه به عنوان یک راهبرد استراتژیک آن هم در دهه پیشرفت و عدالت موجبات استحکام هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدهای سیاسی و اقتصادی فراهم می‌آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور گسترده مردم این پیام را نیز برای جهانیان و به ویژه سردمداران استکبار جهانی آمریکا و صهیونیزم داشت که ملت ایران نه تنها فلج‌شدنی نیست؛ بلکه با اقتدار از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در رأس آن جمهوری اسلامی است صیانت و حفاظت می‌کنند و به پیمان و میثاقشان با شهدا راسخ و استوارند.

این بیانیه تصریح می‌کند: به برکت این فهم ملی و بصیرت همه‌جانبه؛ حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری به بهترین شکل محقق شد و طعم شیرین این پیروزی عظیم بر جان و دل ولایی و خداجوی این ملت برای همیشه ماندگار است.

سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و سازمان‌های بسیج اساتید، اصناف، ورزشکاران، جامعه پزشکی، جامعه زنان، دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، کارگری، کارمندان، مهندسین، حقوقدانان، مداحان، هنرمندان، رسانه، مساجد و محلات در پایان از رئیس جمهور منتخب خواستار توجه جدی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم شدند.

این نهادها اظهار امیدواری کردند تا دولت آینده با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور بتواند در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر عرصه‌ها گام‌های بلندی را بردارد.

انتهای پیام/77011/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول