اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات اردکان:

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی در اردکان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان گفت: پس از اتمام شمارش آراء نتایج انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در اردکان اعلام شد.

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی در اردکان اعلام شد

احمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با پایان کار رای گیری در محل شعب، بازگشایی و خواندن آرای ریاست جمهوری آغاز شد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن شمارش آرای ریاست جمهوری و اعلام نتایج، شمارش آرای شوراهای شهر و روستا آغاز و نتایج آن به ستاد انتخابات شهرستان اردکان اعلام شد. با تجمیع آرا در فرمانداری و تایید آرای شمارش شده، اعضای اصلی و علی‌البدل شوراها مشخص شد.

کمالی تعداد اعضای اصلی شورای شهر اردکان را 9 نفر برشمرد و گفت: همچنین این شورا چهار عضو علی‌البدل دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین رای ماخوذه در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا به سیدمحمد حسینی‌پور اردکانی تعلق داشت، گفت: این نامزد انتخاباتی موفق شد تعداد 10 هزار و 127 رای را به دست آورد.

فرماندار اردکان افزود: همچنین جاوید عیدانی اصل با کسب 6 هزار و 981 رای به عنوان منتخب مردم به شورای شهر اردکان راه یافت. عبدالرضا آسایش اردکانی با کسب 6 هزار و 546 رای و سیدحسین عطری با کسب 6هزار و 535 رای با اختلافی اندک موفق به کسب کرسی شورای شهر شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان بیان داشت: همچنین محمدجواد شاکر اردکانی 5هزار و 662 رای، عبدالله کمالی اردکانی 5هزار و 126 رای، شهرام گل اردکانی 5هزار و 123 رای، حسین منصوری خواه 5هزار و 56 رای و محسن ملت اردکانی 4هزار و 140 رای اخذ کرده‌اند که به عنوان اعضای اصلی در این دوره از شورا حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مرتضی عابدی اردکانی، جواد کمالی، فروغ امین‌الرعایا و مصطفی میراب‌زاده به عنوان اعضای علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان با آرای مستقیم مردم انتخاب شدند.

انتهای پیام/90004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول