اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مشارکت 98 درصدی مردم قلعه‌گنج در انتخابات/ خدمت مطلوب شکرانه این حماسه

قلعه‌گنج گنجینه وسیع حضور و حماسه با حضور 98 درصدی خود در انتخابات بار دیگر نشان داد که نشان افتخار و لیاقت حضور، بر سینه دلاورمردان و شیرزنان این دیار زیبنده است.

مشارکت 98 درصدی مردم قلعه‌گنج در انتخابات/ خدمت مطلوب شکرانه این حماسه

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، این شهرستان گنجینه وسیع حضور و حماسه این بار نیز در سایه الطاف خداوند و امام عصر (عج) با حضور 98 درصدی خود بار دیگر نشان داد که نشان افتخار و لیاقت حضور بر سینه دلاورمردان و شیرزنان این دیار زیبنده است.

قلعه‌گنج که در سال‌های اخیر کانون توجه مسئولان نظام قرار گرفته است، نگاهش به آینده امیدوار و سکوی افتخارآفرین حضورش را ضمیمه تعهد و عدالت‌خواهی خود کرده است.

همه مردم آمده بودند، آزادانه انتخاب کنند و کردند و تمام معادلات تحلیل‌گران سیاسی را در هم پیچیده و اینگونه هستند مردمانی که با حضور خود برای سی و دومین بار نه محکم به استعمار گفتند و دست علی زمان را رها نکردند و نمی‌کنند.

قلعه‌گنج با جمعیت 80 هزار نفری خود و به شکرانه قدرشناسی ملت فهیم و صبور دوباره بر سکوی قهرمانی ایستادند و نشان دادند که در دور افتاده‌ترین نقطه کشور زندگی با امنیت و آسایش در زیر پرچم اسلام و نظام اسلامی را به دوستی استعمار نمی‌فروشند.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان قلعه‌گنج همگام با سایر نقاط ایران اسلامی یک جمعه تاریخی را رقم زدند و حماسه‌ای را ثبت کردند که لبخند رضایت رهبری و ماتم استکبار را به همراه داشت.

وی افزود: از جمعیت حدود 42 هزار رأی دهنده در قلعه‌گنج حدود 40 هزار نفر به پای سنگر حماسه آمدند که نشان از حضور 98 درصدی مردم دارد و این افتخار را به مردم قلعه‌گنج تبریک می‌گویم.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: مردم ایران همیشه و در همه صحنه‌ها خارج از انتظار تحلیل‌گران و نظرسنجی‌ها حماسه‌آفرینی کرده‌اند و شکرانه این حماسه خدمت مطلوب است.

فلاحی با اشاره به کاندیداهایی منتخب شورای اسلامی شهر قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: معترضان به نتایج باید در صورت داشتن اعتراض درخواست خود را کتبی به ستاد انتخابات قلعه‌گنج ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/80004/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول