اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در پیامی اعلام کرد

حضور مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در استان بوشهر به مناسبت تحقق حماسه سیاسی توسط ملت ایران با صدور پیامی اعلام کرد: مردم با این حضور خود وظیفه مسئولان را بیش از پیش سنگین کرده و ۲۴ خرداد را در تقویم جاودانه کردند.

حضور مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پیامی که به امضای سرتیپ دوم پاسدار فتح اله جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر رسیده آمده است: مردم شریف استان بوشهر با حضور 86 درصدی خود همراه با عموم ملت ایران، مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دموکراسی‌های پوچ دنیا کشیدند و با حضور خود، وظیفه مسئولان را بیش از پیش، سنگین کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: برگزاری شکوه‌مند یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و حضور حماسی مردم در این انتخابات، بار دیگر یکی از روزهای خردادماه را در تقویم ملت ایران، جاودانه کرد.

در ادامه پیام صادر شده از سوی فرمانده سپاه بوشهر تصریح شده است: مردم، با حضور معنادار، باشکوه و پرنشاط خود در انتخابات اخیر به دنیا نشان دادند که هرقدر استکبار و صهیونیسم جهانی، فشارهای خود را افزایش دهند، ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، راسخ‌تر خواهند بود و در عزم و اراده آنان، کمترین خللی ایجاد نخواهد شد.

جمیری فرمانده سپاه بوشهر با سپاسگزاری از خداوند بزرگ که مردم ایران را مردمی فهیم، بصیر و زمان‌شناس قرار داد، در ادامه پیام تشکرآمیز خود آورده است: مردم با رصد کردن موقعیت کنونی، با حضور کم نظیر و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشیدند. مردم وفادار، فهیم و متدین ایران در روز 24 خردادماه به دنیا ثابت کردند که به هیچ وجه تحت تأثیر تبلیغات سوء داخلی و خارجی قرار نگرفته و بر اساس درک و فهم بالای خود، به تکلیفشان عمل می‌کنند.

در بند پایانی این پیام ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت، تحقق حماسه سیاسی را به مقام معظم رهبری و عموم مردم شریف استان، خصوصاً بسیجیان دریادل، تبریک و تهنیت عرض کرده و آمده است: حال که مردم، حماسه سیاسی را محقق کرده‌اند، نوبت رییس جمهور منتخب و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا است تا با حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی، در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، گام برداشته، با تحقق حماسه اقتصادی، خواسته‌های به حق مردم را به عنوان صاحبان اصلی کشور و نظام، جامه عمل پوشانند.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول