اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

حضور مردم در انتخابات نشان از وفاداری به نظام جمهوری اسلام است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور گسترده مردم در شعبه‌های اخذ رای نشان از شور و نشاط، انگیزه، اراده، وفاداری به نظام جمهوری اسلام است.

حضور مردم در انتخابات نشان از وفاداری به نظام جمهوری اسلام است

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بصیرت و درک عمیق از حساسیت شرایط و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و یقین در صحنه انتخابات حضور یافتند، تصریح کرد‌: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در شعبه‌های اخذ رای نشان از شور و نشاط، انگیزه، اراده، وفاداری به نظام جمهوری اسلام است.

وی اضافه کرد: همچنین مردم با حضور باشکوه و باعظمت خود در پای صندوق‌های رای ارزش به ولایت و خون شهدا را نشان دادند.

کرمی ملت ایران را برنده اصلی انتخابات دانست و اذعان داشت: مردم با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) انقلاب کردند و در طول 34 سال گذشته همیشه از آرمان‌های انقلاب پاسداری و پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم ولایت‌مدار کشورمان همیشه در صحنه حضور داشته‌اند، گفت: ملت شریف، ولایی و شهید پرور کشورمان به‌خاطر احساس تکلیف نسبت به انقلاب و نظام در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وظیفه کاندیداهای انتخاب نشده اشاره و تصریح کرد: این افراد باید با اخلاص تابع قانون و رای مردم باشند.

انتهای پیام/73008/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول