اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حضور حماسی مردم لبیک گویی به رهبر بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم لبیک گویی به مقام معظم رهبری بود.

حضور حماسی مردم لبیک گویی به رهبر بود

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک حماسه عظیم خلق شده در انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: روز انتخابات، روز پیروزی و جشن ملت ایران بود که صفوف طولانی از عزت و اقتدار برای لبیک به فرمان رهبری تشکیل شده بود.

وی به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات اشاره کرد و گفت: این میزان مشارکت مردم مایه افتخار، سربلندی و مباهات کشور است.

وی با بی‌نظیر خواندن حماسه خلق شده، تصریح کرد: این حضور گسترده مردم از پدیده‌های نادر در عالم است که دنیا کمتر شاهد وقایعی نظیر آن می‌شود.

فتاحی افزود: این حضور حماسی مردم که تا نیمه‌های شب، تنها برای لبیک به فرمان رهبری، به آزادی و ارزش‌های کشورشان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند نه تنها غرب و بیگانگان، بلکه خود مردم ایران و مسئولان نظام را نیز شگفت‌زده کرد.

وی به فضای شفاف، دموکراتیک و قانونمند کشور اشاره کرد و گفت: آنچه در انتخابات شاهد بودیم تماما پاکی و صداقت بود که در فضایی امن انتخابات برگزار شد و رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شد.

فتاحی با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات 24 خرداد در همه نقاط کشور، خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی، به ویژه شهر ارومیه از نقاطی بود که مشارکت مردم آن بسیار بی‌نظیر و گسترده بود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق‌های شعبات اخذ رای کشور، روز جمعه توان پذیرش آرای تمام مردم را نداشتند و سیل عظیم رای‌دهندگان که به پای صندوق‌های رای روانه شده بودند صفوف طولانی از عزت و اقتدار تشکیل داده بودند که اگر سازوکارهای بیشتری در نظر گرفته می‌شد قطعا زمینه برای مشارکت تعداد بیشتری از افراد نیز فراهم می‌شد.

فتاحی این پیروزی بزرگ را به تمام مردم ایران، مقام معظم رهبری و مسئولان کشور تبریک گفت.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول