اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان خبر داد

مشارکت 75 درصدی مردم اصفهان در انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت 75 درصدی مردم اصفهان بالاترین آمار مردم اصفهان در شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

مشارکت 75 درصدی مردم اصفهان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالاترین میانگین مشارکت مردم اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری در ادوار گذشته نزدیک به 68 درصد بوده است، اظهار داشت: در استان نزدیک به دو میلیون و 316 هزار و 526 نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به رأی بالای حسن روحانی در اصفهان، تصریح کرد: یک میلیون و 17 هزار و 516 رأی یعنی نزدیک به 45 درصد آرا اصفهان متعلق به وی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه سعید جلیلی با کسب 411 هزار و 98 رای 17.7 درصد آراء را در اصفهان نفر دوم انتخاب مردم بود، ادامه داد: همچنین محسن رضایی 270 هزار و 799 رای یعنی 11.6 درصد آرا را کسب کرد.

وی با تأکید بر اینکه محمد باقر قالیباف نیز با کسب 259 هزار و 601 رای در مرتبه بعدی قرار گرفته است که 11.2 درصد آرا را کسب کرده است، اظهار کرد: میزان آرای علی اکبر ولایتی نیز 103هزار و 671 رای و 8.7 درصد آراء است.

اسماعیلی گفت: غرضی 59 هزار 106 رای کسب که 2.5 درصد آراء را کسب کرد.

انتهای پیام/63001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول