اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

مشارکت ۷۴.۳۷ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۷۴.۳۷ درصدی مردم این استان در انتخابات خبر داد.

مشارکت ۷۴.۳۷ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 485 هزار و 999 رای در شعبه‌های رای این استان اخذ شده است.

وی افزود: بر این اساس در شهرستان شهرکرد  134 هزار و 869 رأی، شهرستان بروجن 69 هزار و 651 رای، شهرستان لردگان 97 هزار و 905 رای از صندوق‌های رأی مستقر در شعب انتخاباتی این شهرستان‌ها جمع آوری شده است.

جلالی اضافه کرد: همچنین در شهرستان فارسان 48 هزار و 499 رای، در شهرستان کیار 33 هزار و 771 رای، در شهرستان اردل 32 هزار و 470 رای، در شهرستان کوهرنگ 29 هزار و 100 رای، در شهرستان بن 17 هزار و 194 رای و در شهرستان سامان 22 هزار و 540 رای اخذ شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات، گفت: بر اساس آرای مأخوذه میزان مشارکت مردم استان 74.37 درصد برآورد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه معترضین به نتایج انتخابات تنها دو روز بعد از این اعلام رسمی فرصت اعتراض دارند، افزود: فرصت اعتراض، از زمان اعلام نتایج به صورت رسمی از طرف فرمانداری‌ها آغاز می‌شود و تا دو روز ادامه خواهد داشت.

جلالی مرجع رسیدگی به اعتراضات را هیئت‌های نظارت اعلام کرد و گفت: در مدت اشاره شده افرادی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشند می‌توانند در روستاها به هیئت‌های نظارت شهرها و در شهرها نیز به هیئت‌های نظارت مرکزی چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول