اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

ایرانیان با خلق حماسه سیاسی با آرمان انقلاب عهدی دوباره بستند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی 24 خرداد عهدی دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب بستند چرا که به نظر می‌رسد این آرمان‌ها حقیقت ناب ملتی است که بیش از 34 سال است مسیر عزتمند خود را دنبال می‌کنند.

ایرانیان با خلق حماسه سیاسی با آرمان انقلاب عهدی دوباره بستند

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب بار دیگر خروش عظیم ملت ایران در پای صندوق‌های رأی را به نظاره نشستیم که این ملت بصیر و آگاه با تقدیم تمام داشته‌های خود به استقلال و عظمت این سرزمین عشق می‌ورزند.

وی با بیان اینکه مشارکت 70 تا 80 درصدی مردم در مناطق مختلف کشور و استان اردبیل رمز و رموزی واقعی از دلدادگی ملت ایران به اهداف و‌ آرمان‌هایش است که در این مسیر باید با تدبیر و عقلانیت عمل کرده و کشور را از ناملایمتی‌ها به سمت حقیقت روشن سوق داد.

پیرمؤذن خاطر نشان کرد: دنیا در برابر عظمت این ملت دیروز خاضع شد به طوریکه در برابر آرای بسیار فراگیر این ملت نتوانست به گزافه‌گویی و برخی اقدامات سبک سرانه خود ادامه دهد و یا بخواهد در روند انتخابات خللی ایجاد کند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ همه ملت به رئیس جمهور آینده که منتخب حقیقی این ملت است، امیدوار هستند که با نقش‌آفرینی اصلی در عرصه جهانی و بین‌المللی بتواند کشور ما را از تحریم‌ها و تهدیدها عبور داده و در کنار عزت‌آفرینی به حل مشکلات کمر همت ببندد.

وی پیروز اصلی انتخابات دیروز را خود مردم و هدایتگری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توصیف کرد و ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در تمام روشنگری‌های خود اهداف پنهان و پیدای دشمن را از زوایای مختلف مطرح می‌کنند تا ضربه‌ای کاری به ماهیت استبدادی و استکباری آنها وارد شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اضافه کرد: وظیفه خطیر ماست که در برابر قانون تمکین کرده و رئیس جمهور آینده را شایسته و در حد نگاه جهانی و بین‌المللی احترام کرده و پاس بداریم و در کنار آن حل مشکلات مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی که درخواست حقیقی مردم از رئیس جمهور آینده است بتواند با اجرای طرح‌های کارشناسی شده کشور را از برخی ناملایمتی‌ها و رفتارهای نسنجیده دور کند.

پیرمؤذن در ادامه سخنان خود بیان کرد: مهم‌ترین جلوه‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراها لبیک دوباره به امر ولایت است که این لبیک‌گویی در حقیقت پاسخی روشن و قاطع به تمام هجمه‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی بود.

وی یادآور شد: برای گذر از تحریم‌ها و تهدیدهای فلج‌کننده باید به اراده این ملت و خواسته آنها اهمیت دهیم و اگر قرار است روابطی نیز با برخی کشورهای منطقه داشته باشیم براساس مصالح کلان و منافع ملی باشد.

پیرمؤذن با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند آثار تحریم‌ها و تهدیدهای خود را بر مردم و نظام در صحنه انتخابات مشاهده کنند، گفت: ملت ایران همه این تهدیدها و تحریم‌ها را به نقطه قوت و عظمت سوق داده‌اند.

انتهای پیام/62004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول