اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

حضور مردم حماسه سیاسی را رقم زد

استاندار کرمانشاه گفت: بدون تردید حضور غرورآفرین مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه سیاسی را رقم زد و مشارکت در این دوره از انتخابات در سطح بالایی قرار دارد.

حضور مردم حماسه سیاسی را رقم زد

حجت‌الله دمیاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار کرمانشاه در لحظات نخست رأی‌گیری با شور و نشاط در قلب حماسه سیاسی حضور یافتند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه از آگاهی و فهم سیاسی ملت ایران، این حضور حماسی و پرشور قابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: ملت فهیم ایران اسلامی همواره تبعیت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

دمیاد حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را گام بلندی در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و بیان داشت: بدون تردید حضور غرورآفرین مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه سیاسی را رقم زد و مشارکت در این دوره از انتخابات در سطح بالایی قرار دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مشارکت گسترده و انبوه مردم در تعیین سرنوشت خویش نشانه مردم‌سالاری دینی است، تاکید کرد: بی‌شک دشمنان ملت ایران از برگزاری انتخابات سالم و مردمی در ایران هراس دارند.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول