اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

حماسه سیاسی گچسارانی‌ها ‌در تاریخ ثبت شد

امام جمعه موقت گچساران با تقدیر از حضور باشکوه مردم این شهرستان در انتخابات گفت: حضور گچسارانی‌ها در خلق حماسه سیاسی برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

حماسه سیاسی گچسارانی‌ها ‌در تاریخ ثبت شد

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: گچسارانی‌های بابصیرت، با حضور در پای صندوق‌های رأی ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است، از مسئولان خواست تا خادمانی ارزشی برای این مردم وفادار باشند.

انتخابات نشانه مردم‌سالاری و تثبیت کننده جمهوریت نظام است

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات بیان کرد: مردم ایران اسلامی زیر چتر ولایت از هیچ طوفانی نمی‌هراسند و همواره سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان زده‌اند.

خواجه‌زاده ابراز داشت: مردم گچساران نیز همگام با مردم سراسر کشور با حضور در این انتخابات نشان دادند که قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند که به یاری خداوند و با همت مردم، این بار نیز دشمنان شکست خوردند.

خواجه‌زاده انتخابات را نشانه مردم‌سالاری و تثبیت کننده جمهوریت نظام دانست و افزود: مشارکت چشم‌گیر و گسترده مردم هوشیار ایران در این انتخابات، امتداد خط بصیرت و استقامت در راه و مکتب حضرت امام راحل است.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: مردم در این صحنه از انقلاب حضور باشکوه داشتند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

خواجه‌زاده ابراز داشت: در گچساران سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با شکوه وصف ناشدنی برگزار شد.

وی بیان کرد: ملت ایران با بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور به موقع در صحنه همچون همیشه، توطئه‌های دشمنان برای تضعیف این نظام مقدس و انقلاب را در هم شکستند.

انتهای پیام/82014/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول