اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان:

حضور هوشمندانه مردم ایران مصداق واقعی حماسه سیاسی بود

سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با صدور بیانیه‌ای حضور هوشمندانه مردم ایران را مصداق واقعی حماسه سیاسی خواند.

حضور هوشمندانه مردم ایران مصداق واقعی حماسه سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه سیاسی 24 خرداد توسط ملت ایران قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ، آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی بار دیگر به فضل الهی و تحت عنایات عالیه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، حماسه‌ای عظیم و بی‌نظیر آفریدند و چشم دشمنان و فتنه‌گران را کور و قلب رهبر معظم انقلاب و دوستان را شاد و خشنود کردند.

سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در ادامه این بیانیه عنوان کرده است: حضور پرشکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد؛ بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال برای این همه لطف باشیم.

سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: خلق صحنه‌های زیبا و باشکوه در روز جمعه، 24 خردادماه، در پای صندوق‌های اخذ رای حقیقتا یک حماسه تاریخی بود و این ندای لبیکی بود از سوی مردم مردم به رهبر انقلاب در خلق بزرگ‌ترین حماسه سیاسی کشور، و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران غربی، بالاخص آمریکای جهان‌خوار بود.

در پایان این بیانیه نیز عنوان شده است: سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بر خود واجب می‌داند از ملت بزرگ ایران و همچنین مردم شهیدپرور خوزستان در خلق حماسه از یاد نرفتنی انتخابات 24 خرداد تقدیر و از تمام دست اندرکاران و مجریان این حماسه تشکر کند.

انتهای پیام/72008/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول