اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت اسکیت استان قم عنوان کرد

حضور پرقدرت اسکیت قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور

سرپرست هیئت اسکیت استان قم از تلاش برای حضور موفق اسکیت‌بازان قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور سال جاری خبر داد.

حضور پرقدرت اسکیت قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور

علیرضا فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: در آستانه فصل تابستان قرار داریم و بسیاری از خانواده‌های علاقمند به ورزش مایل به فعالیت فرزندان خود در برنامه‌های آموزشی رشته ورزشی اسکیت هستند و در این رقابت‌ها کار استعدادیابی نیز پیگیری می‌شود.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ و قهرمانی اسکیت کشور اشاره کرد و عنوان داشت: در تقویم سال جاری فدراسیون اسکیت زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص شده است و بر اساس این زمان‌بندی، برای تشکیل تیم‌های اعزامی قم و تقویت آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرپرست هیئت اسکیت استان قم در ادامه به موقعیت این رشته در قم اشاره کرد و افزود: اسکیت از جمله رشته‌های ورزشی پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان و حتی خانواده‌های قمی است و تلاش می‌کنیم این رشته بیش از پیش با آموزش‌های حرفه‌ای در قم گسترش یابد.

وی عنوان کرد: همه ساله در ایام نزدیک به فصل تابستان و اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت شاهد استقبال بسیار گسترده و قابل توجه خانواده‌های قمی از رشته ورزشی اسکیت هستیم و این افزایش میزان علاقمندی، هیئت را بر آن داشته تا برنامه‌های متنوعی برای سال جدید پیش‌بینی کند.

فلاح خاطرنشان کرد: هیئت اسکیت امسال آموزش این رشته ورزشی را در دو بخش مبتدی و پیشرفته برای تمام رده‌های سنی به انجام خواهد رساند و خانواده‌های قمی می‌توانند فرزندان دختر و پسر خود را در این آموزش‌ها ثبت‌نام کرده و از فضای خوب و مطلوب این رشته بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: برای اینکه آموزش‌ها در بهترین کیفیت و شکل ممکن به انجام برسد، از مربیان مجرب و توانمند فدراسیون اسکیت برای کلاس‌های آموزشی بهره خواهیم برد تا شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها از فنون این رشته به طور مطلوب استفاده کنند.

سرپرست هیئت اسکیت استان قم ابراز کرد: در حال حاضر مجموعه ورزشی تختی مکانی است که هم دفتر هیئت اسکیت استان قم در آن قرار دارد و هم اینکه ثبت‌نام شرکت در کلاس‌های آموزشی مبتدی و پیشرفته اوقات فراغت تابستان در آن انجام می‌پذیرد.

وی ابراز داشت: علاقمندان به حضور در دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای تابستان امسال می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل در نوبت عصر به دفتر هیئت اسکیت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37836122 تماس و ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول