اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان خبر داد

مشارکت 90 درصدی مردم گلپایگان در انتخابات

فرماندار گلپایگان گفت: میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان گلپایگان حدود 90 درصد بوده است.

مشارکت 90 درصدی مردم گلپایگان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن حسین میرزایی امروز در جمع خبرنگاران گلپایگان به بیان نتایج انتخابات شوراهای اسلامی سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر اشاره کرد و افزود: در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گلپایگان 9 نفر به عنوان نفرات اصلی با رای مردم انتخاب شدند که این اعضا عبارتند از آقایان مسعود اسکندری، احمد افتخاری، سید محمدرضا نوربخش، قاسم نادری، احمدرضا گلپایگانی، علی فیروزی، جعفر خادمی پور، مجید نوری و خانم خدیجه ناطقی هستند.

همچنین نفرات علی البدل شورای اسلامی شهر گلپایگان عبارتند از آقایان سینا ناظمی، سعید عبدالمنافی، خانم آزاده جلالی.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گلپایگان در ادامه به اعضای شورای اسلامی شهر گلشهر اشاره کرد و بیان کرد: در شهر گلشهر پنج نفر عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند که اعضای اصلی عبارتند از شمس الله فیاضی، صفر علی فیاضی، مرتضی جمالی، احمد فیاضی و خانم طاووس فیاضی هستند و آقایان حسن یاوری و ماشاالله فصاحت به عنوان اعضای علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گلشهر انتخاب شدند.

حسین میرزایی در بخش دیگری از سخنانش به اعضای اصلی شورای اسلامی شهر گوگد اشاره کرد و گفت: آقایان قدرت الله قمصری، سید محمود میرشریفی، خانم ساره منتظری، محمدرضا محمدی و سید جواد میرهندی و آقایان مجتبی شایسته و علی وفایی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر گوگد انتخاب شدند.

فرماندار گلپایگان حضور مردم در انتخابات روز 24 خرداد ماه را حماسی و دشمن شکن توصیف کرد و ضمن تقدیر از مردم شریف گلپایگان که به فرمان الهی و ملکوتی مقام معظم رهبری لبیک گفته بودند، اظهار کرد: انتخابات 24 خردادماه حماسه‌ای به یاد ماندگار بود و مانند خورشیدی بر تارک این شهرستان درخشید.

وی این شور و نشاط و حضور گسترده مردم را نشان از بصیرت و ولایت پذیری مردم گلپایگان عنوان کرد و تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گلپایگان حدود 90 درصد بوده است.

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول