اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نطنز خبر داد

مشارکت بالای 95 درصد مردم شهرستان نطنز در انتخابات

فرماندار شهرستان نطنز گفت: بیش از 95 درصد از مردم شهرستان نطنز در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت داشته‌اند.

مشارکت بالای 95 درصد مردم شهرستان نطنز در انتخابات

سید امیر جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران در 24 خرداد ماه امسال حماسه‌ای سیاسی دیگر را برای کشور آفریدند، اظهار کرد: انتخابات بزرگ‌ترین رخداد سیاسی کشور است و حماسه سیاسی مورد نظر رهبری با برگزاری انتخابات در سطح کشور محقق شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌های حساس پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند، اضافه کرد: دشمن در تمام لحظه‌ها در راستای به چالش کشیدن اهداف نظام و انقلاب اسلامی ایران است، اما ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنند.

فرماندار شهرستان نطنز با اشاره به میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات تصریح کرد: بیش از 95 درصد از مردم شهرستان نطنز در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت داشته‌اند.

وی به تعداد افراد واجد شرایط برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: 31 هزار و 875 نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند.

جعفری با اشاره به اینکه تمام زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای حضور حداکثری مردم شهرستان نطنز در انتخابات فراهم شده بود، تاکید کرد: هیچ تخلف انتخاباتی در این شهرستان گزارش نشده و انتخابات در فضایی سالم و امن برگزار شده است.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول